Durf te vragen

Waar is “kijke je tank” van?
Ik kan geen filmpje vinden als ik het Google, alleen keren dat dat meisje live is gegaan ofz

Heb ze zelf in de wasmachine gedaan en die van mij gaan krom staan van de warmte (ookal was ik ze op 20 graden). Ze zijn zo krom als een banaan :joy:

Ik vond het chocolademuseum (Chocolate Nation) echt geweldig. De Zoo is ook mooi. Beide zijn eigenlijk direct naast het station, dus makkelijk bereikbaar!

Vond zo’n cafe dat vol zit met beelden geweldig. Als je dat googled vind je hem wel

Is er een topic waar ik over mijn shopstop kan praten? :slight_smile: ik heb support nodig haha!

Bedoel je http://web.archive.org/ ? Daar kun je volgens mij een link invullen en als er captures zijn kun je die bezoeken

1 like

Ik weet nooit goed waar ik de stad Zwolle in kan schalen? Wat vinden jullie?

  • Noorden
  • Oosten
  • Zuiden
  • Westen
  • Midden

0 stemmers

Ik heb een soort verdeling in mijn hoofd met de provincies:
Noord: Friesland, Groningen en Drenthe
Oost: Gelderland en Overijssel
Westen: Noord-Holland en Zuid-Holland
Midden: Flevoland en Utrecht
Zuiden: Zeeland, Noord-Brabant en Limburg

Dus dan valt Zwolle voor mij in het Oosten haha

15 likes

Ik denk dat het ook een kwestie van gewenning is.

Mijn moeder dronk altijd zo’n 2,5 liter water per dag maar ivm dr hart mag ze nu niet meer dan 1,5 liter vocht per dag binnen krijgen (yoghurt of soep bijv telt ook al als vocht), in het begin had ze super erge dorst en de hele dag een droge mond, maar na een maand heeft ze daar bijna geen last meer van.

2 likes

Het is denk ik gewenning inderdaad! Vroeger dronk ik niet bijzonder veel en nu drink ik zo’n 3 à 4 0,75cl flessen leeg als ik op kantoor zit. Maar in het weekend drink ik echt niet zo veel op een dag. Dat komt denk ik omdat dat mijn “ritme” is.

1 like

Waar het bij mij ook aan ligt is hoe veel ik praat. Tijdens werk ben ik eigenlijk continu aan het praten en ik drink dan echt veel meer dan op een rustige weekenddag.

1 like

Ik ben ook een hele beperkte drinker. Maar als het gewenning is, ben ik nog steeds wel benieuwd of ik mijn lijf nu te kort doe of dat ik blijkbaar luister naar mijn lichaam dat minder behoefte heeft aan vocht dan bij anderen?

1 like

Haha ik was vergeten waar deze reacties over gingen en koppelde het aan alcohol drinken. Ik dacht al deze meid is niet bang!

7 likes

Ik zou t oprecht niet aan kunnen wijzen op de kaart
(Ben ook de 1% die op Westen heeft gestemd) lol

vraag ik me soms ook af @Jauregui ik drink zelf echt heeel weinig en heb er ook niet zo gauw behoefte aan. zo op een normale werkdag bijv maar ook tijdens het eten waar anderen 1-2 glazen wegdrinken drink ik er nog geen 0,5 haha
het dorst gevoel heb ik ook zelden haha
zou dit veel uitmaken voor mijn lichaam? hmm

zin in drinken heb ik wel vaker! zoals koffie of een cocktail

1 like

Haha ja dan was ik wel lekker bezig geweest!

1 like

Ik weet dat je wel Instagram posts kan delen naar je Facebook. Als ik ‘post Facebook posts to Instagram’ op Google intik, zie ik wel een paar Youtube uitlegfilmpjes. Ik heb dit echter nog nooit gedaan, dus weet niet of dat werkt.

Hoe vallen Teva’s? Wil graag deze bestellen:
image
Maar weet niet of ik voor 39 of 40 moet gaan haha, koop nooit nieuwe schoenen

Sony!

1 like

OnePlus misschien?

2 likes