Hard Rock op loopafstand van the Strip was ook heel fijn.
Ik heb hem direct opgeslagen! Bedankt voor de tip
Ik zit een beetje te kijken naar wandelgidsen. Omdat je daar niet echt telefonisch bereik hebt. Is er een bepaalde wandelgids aan te raden voor grand teton/Yellowstone. Ik heb nu de gidsen van National geographic en top trails gevonden, maar ik weet niet welke nou beter is.
Ik zou sowieso een echte wandelkaart ook aanschaffen dan. Daar heb je veel meer details en is vast wel te koop in de shop daar ofzo
Er is ook een soort National Parks app - als je WiFi hebt kun je daar per park hele goede kaarten downloaden, die je vervolgens offline kunt gebruiken
Kan de app AllTrails ook aanbevelen, de kaarten met routes van trails kun je ook offline gebruiken als je ze van tevoren klaarzet.
Alle mogelijke trails staan daar in met allerlei informatie, kaarten, foto’s en reviews van anderen, en je kunt bijv. ook lijstjes maken met de hikes die je wil gaan doen.
Ik ga binnenkort op vakantie. Zijn hier toevallig mensen die aanraders hebben wat te doen in/om Cincinnati/Ohio en/of Chicago?
Ik zat in holiday inn
https://holidayinnclub.com/explore-resorts/desert-club?utm_source=local&utm_medium=organic&utm_campaign=desert-club-gmb-listing
Ik vind het zelf leuk dat je allemaal kleinere huisjes had en meerdere zwembaden en nog wat activiteiten. Wel is dit geen hele luxe of inclusive, maar sinds je waarschijnlijk toch voornamelijk in de stad rondloopt zal je er overdag weinig zitten, het is wel echr heel dichtbij het cenyrum en is echt makkelijk te lopen. Volgensmij was het 5 minuutjes
Ik gebruik zelf de betaalde versie van de AllTrails app waarmee je wandelroutes offline kan downloaden. En dat in combinatie met de kaart van het park die je bij de ingang krijgt om de juiste weg te vinden.
@anon50301661 @soleado @JuneOsborne @Echo Bedankt voor jullie tips! Ik ben niet zo’n reiziger dus een beetje onzeker over eea. Maar dan zal ik het doen met de app, kaarten in het park en het Lonely planet boekje.
Wie heeft er tips voor leuke restaurants, koffie tentjes of andere horeca op de route SF-las Vegas-LA?
Ik heb een paar tips van dit topic kunnen plukken zoals Ballast Point Brewing in LA en Bayshore Beach maar zou graag meer tips willen hebben!
Waar ga je dan allemaal langs? Ik ben net een paar dagen terug (rondje vanaf LA, nationale parken, SF en terug naar LA) en heb wel een aantal leuke plekjes!
Ik denk de standaard route. Paar dagen SF, dan naar yosemite, door Death Valley naar Las Vegas. Dan Zion, bryce, moab, monument valley, page. Via Grand Canyon en Joshua tree naar LA voor een paar dagen en dan naar huis. Dus als je tips hebt voor in de steden or langs de weg, heel erg welkom!
Ik heb in Springdale (dorpje bij Zion) bij Sols Foods zo’n lekkere sandwich pastrami gehaald, denk er nog met enige regelmaat aan kan zijn dat die zo lekker was doordat we hem aten toen we bijna bovenop een berg waren gehiked en ik gewoon hele erge honger had en ik daardoor een totaal vertekend beeld heb hahaha. Heb hem thuis nog eens proberen na te maken maar was niet hetzelfde.
Verder hebben wij niet echt bij plekken gegeten waarvan ik zeg hier MOET je geweest zijn. Als je van pasta houdt is het wel leuk om eens naar Olive Garden te gaan, is een grote keten die langs veel grote wegen wel te vinden is, volgens mij hebben wij er gegeten toen we van LA naar SF reden. Vindt de shrimp alfredo daar heel lekker. Oh en Cheesecake Factory is ook zo’n keten en daar kan je prima eten en vooral de cheesecake is daar echt heel lekker hahaha (de naam zegt t al). Wij hebben daar ook gewoon een keer cheesecake to go gehaald. Het is wel dure cheesecake overigens.
Zo ff uit mijn hoofd, zal later nog even in ons Excel bestand kijken.
In Tropic (bij Bryce): Bryce Canyon Coffee company (de bananenbrood, zo lekker!)
In Page: Big John’s Texas BBQ
In Springdale bij Zion: Whiptail Grill (m’n vriend had daar echt een lekker stuk vlees/moet je wel van vlees houden haha) en in Springdale Deep Creek Coffee Company
Tussen Joshua Tree en LA/Palm Springs zijn we geweest in Julian, bij de Julian Pie Company. Heerlijke pecantaart gehad.
In Bishop (bij Yosemite in de buurt) Erick’s Schat’s Bakery. Ooit opgericht door een Nederlander, erg druk maar heerlijke pastries. En taco’s bij Taqueria mi Guadalajara (foodtruck)
In San Fran Cheesecake Factory. Vond het echt verschrikkelijk daar binnen maar de cheesecake (Lemon Merenque) was echt heerlijk.
Wat is niet duur in Amerika? Haha Ik vond bij die Sols’ Food de gewone boodschappen ook zo bi-zar duur.
Ik snap wel dat Amerikanen veel fastfood eten haha. Een burger en een patatje en een cola voor 2 mensen bij In-N-Out burger was echt maar $18 maar ergens iets eten met 1 drankje ben je zo 60-70 dollar kwijt (met fooi erbij)
Haha heb je dit van mijn post? Dat waren wel beide echt aanraders voor Long Beach, niet per se voor een vakantie in LA. Er zijn wel leukere dingen te doen dan
Ja ik denk het weet niet meer welke naam erbij stond maar volgens mij was jij het idd. Maar dacht even snel gekeken te hebben dat het bij LA lag (haha “lag”, niet echt om de hoek natuurlijk) maar misschien verkeerd gekeken dan!
Haha dat zijn twee plekken waar ik vaak heen ga namelijk maar qua afstand in km is het niet ver maar in reistijd wel omdat er altijd file is.
Ballast Point is wel leuk hoor, vooral de locatie is mooi. Maar zou er alleen heen gaan als je toch al die kant op kwam. Er zijn wel honderd andere leuke plekjes in LA!
Nou als je nog wat van die plekjes weet…
Ik hoop dat ik binnenkort voor werk weer naar LA mag. Ik zal dan zelf een paar dagen eerder gaan om nu eens wat meer van LA te zien. Mogelijk zijn er dan ook vrienden van mij daar.
Voor werk ga ik weer naar Huntington Beach, een hotel lekker naast het strand, echt heerlijk!
Al kan mijn dienstreis nog afgekeurd worden.