Noord-Amerika topic

Precies 2 jaar geleden zat ik voor 3 weken in Amerika, ik zou zo graag nog een keer zo’n reis willen maken, 1 van de beste vakanties!! Kan ook echt genieten als ik al die foto’s weer terug kijk, nu maar sparen, hopelijk volgend jaar!

2 likes

Zo gaaf! Ik ben in oktober 2 jaar gelden ook daar op vakantie geweest. Echt een heerlijke vakantie

1 like

Gaaf! Welke route heb je toen gedaan?
Dit was 2 jaar geleden de route:

San Francisco - Napa Valley - Yosemite - Sierra Nevadas - Death Valley NP - Las Vegas - Zion NP - Bryce Canyon NP - Moab - Monument Valley - Grand Canyon NP - Lake Havasu - Joshua Tree NP - San Diego - Los Angeles - Cachuma Lake - Pinnacles NP - Monterey - San Francisco

Ik vond vooral de temperatuur verschillen toen heel bizar. We hebben 1 nacht sneeuw gehad, volgens mij was dat ergens bij Bryce Canyon en in Lake Havasu was het s’nachts nog 30 graden. Vooral op de camping kon je daar soms moeilijk tegen kleden.

Lijkt me heel gaaf om keer Florida te zien of van New York naar San Francisco/of andersom. Iemand ervaring met een roadtrip van dat laatste?

Wat gaaf! Ja die verschillen in temperatuur zijn zo gek! Wij hebben niet altijd gekampeerd omdat het echt te koud was daarvoor vonden wij.

De precieze volgorde weet ik niet zeker maar wij hebben gezien (weggehaald).

1 like

Wat een geweldige dekens! Wel het omrijden waard, als je er niet direct langs zou komen!
Die route lijkt mij ook heel mooi, Seatle en Portland, pff zoveel te zien nog!

1 like

Ik ga zondag naar New York en heb al wat tips uit dit topic gehaald. Toch hoop ik dat jullie nog meer tips hebben voor winkels of eettentjes waar ik echt naartoe moet als ik daar ben. En zijn er nog specifieke aanraders qua producten die daar te koop zijn (make-up, kleding etc)? Of dingen die ik echt moet doen/zien? Ik heb al een flink lijstje maar die kan nooit lang genoeg zijn! :grin:

Heeft iemand las vegas tips? (ik heb al grand canyon op het lijstje).
Ik ben er volgende maand een week (om o.a. de marathon te lopen :))

Thanks!

Haha, ik ben ook geen typische Vegas bezoeker. Drink bijna niet, wil wel even gaan gokken voor het idee. Ben ook met mijn moeder, dus geen dikke party hoor!

1 like

Ik vond The Neon Museum/Boneyard heel leuk om te bezoeken, maar moet je wel van te voren boeken.
Tim Burton heeft er nu ook een expositie. En ik ben met zonsopgang naar Seven Magic Mountains geweest, maar is nu wel een beetje een influencer foto spot geworden geloof ik.

2 likes

Red Rock Canyon National Conservation Area & Valley of Fire inderdaad.
Verder hebben wij een Vegas de Cirque du Soleil show Ka bezocht. Ook echt een aanrader!

1 like

Ook geen typische Vegas bezoeker hiero! Ik vond het leuk om in de avond een “magic show” mee te maken. Via Groupon hadden we voor $13pp tickets voor de nathan burton magic show. Best oké nog en ook leuk om een keer in Vegas mee te maken!

1 like

Ik heb nog een America the Beautiful pass met een geldigheid t/m mei 2020 (staat één handtekening op, dus nog plek voor één handtekening).

Heeft iemand interesse?

(edit: ik denk tot EN MET mei, er is een gaatje gepuncht in mei 2019)

Het is idd t/m! Ik heb mijn pas dit jaar gebruikt in de maand waar het gaatje in zat.

Tip als je het nog niet verkocht hebt: via mp gaat het heel snel!

Meh jammer, ik ga in Juni haha :no_mouth:

Gaat er iemand tussen 4 en 18 dec naar Amerika die interesse heeft in een VS coupon (20 dollar korting vanaf 50 dollar). Vandaag gekregen maar kan er niets mee!

Heeft iemand toevallig nog een tip qua verblijf in orlando/kissimee?

@USAroadtripfan, je bericht is verwijderd. Je bent van harte welkom om gezellig mee te posten. Spammen is echter niet toegestaan.

Heb je het nog nodig? Ik zat in een fijn hotel in orlando dicht bij universal! Als je het nog nodig hebt kan ik even de link voor je opzoeken

1 like

Ja heel graag. Bedankt!

Rosen Inn International

http://www.priceline.com/r/?channel=email&product=hotel&theme=dlrtldtlnodate&propID=41373&filter=mapSection&plf=PCLN&refid=TMTRANSACT&section=MAP_URL&tmEmail=5|OFFER|PRE_TRAVEL_3&ea=FF91F22DAD1621F11DABBC98389D8A3CAD5E02D86682F4D2075BAD51A1431759&sendId=46542367607&batchId=282506

Deze vond ik heel fijn en goed betaalbaar!

1 like