Noord-Amerika topic

Wij zaten afgelopen zomer in het Castle Hotel aan de International Drive. Ben je binnen 5 a 10 minuten in Universal. Voor het hotel is ook een bus die er naartoe rijdt (1,50 p.p. geloof ik).

1 like

Dankjulliewel :heart_eyes:

1 like

Heb je al tickets? Vet gaaf!!

Ik zou van de zomer graag naar de USA gaan en dan naar een onbekendere plek of zo. Ik houd van bergen en leuke steden. Iemand een betaalbare suggestie toevallig?

1 like

Nog geen tickets, hebben bijna alles maar zitten nog met de accomodatie in florida. In new york hebben we t rond!!

1 like

Aaahh zo leuk!!

1 like

Denver? Wij gaan daar komend zomer heen en qua stad ziet het er heel gaaf en hip uit en je kan ook zo de Rocky Mountains in!

2 likes

Ik ga op onderzoek uit. Tnx!

Is er iemand in Disneyland Anaheim, Californië geweest. Is dit de moeite/het geld waard?

Als je al eens in Disneyland Parijs geweest bent, vind ik het niet echt de moeite waard. Ik vond Universal Studios persoonlijk veel leuker

1 like

Aah leuk! Ik ga in April ook naar Denver. Heb je al tips?

Oef tof! Haha nouja, ik heb een heel lijstje in mijn Google Maps opgeslagen, vol met winkels, barretjes met live muziek, vintagestores, (flea) markets, eettentjes, cafés, parken en brouwerijen. Heb die tips allemaal van blogposts als je op Google zoekt naar insider tips Denver, dus ben benieuwd! Je mag mij wel tips geven als je bent geweest in april :grimacing::grimacing:.

Voor hoe lang ga je? En ga je alleen naar Denver of ook meerdere plekken?

2 likes

Ah zoo leuk! Ik ben ook bezig een lijst te maken op Google maps. Ik zal zeker m’n tips posten als ik terug ben!
Ik ga 3.5 week een roadtrip doen door Arizona, Colorado, Utah en New Mexico. Ik wil in Colorado ook langs wat ski-oorden zoals Aspen! Moet vooral voor Colorado nog een boel opzoeken, omdat ik daar als enige nog nooit geweest ben. Vooral de brouwerijen enzo in Denver lijken me heel leuk!
Hoe lang ga jij en waarheen?

3 likes

Oeeh heel erg gaaf! Ga je ook door wat parken heen? Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden en wat voor tips je gaat hebben!

Ik ga een maand een roadtrip doen van SLC via Teton, Yellowstone en Rocky Mountains naar Denver en dan door naar Memphis en Nashville. Heel erg veel zin in! Vooral de combi van de natuurparken en de steden.

5 likes

Iemand tips voor texas? Wij gaan iets meer dan een week eind januari. Maar hebben nog altijd niet echt onderzoek gedaan… de vlucht en huurauto liggen vast, maar dat is het… we vliegen vanop Austin. Dus dachten Austin, Houston en San Antionio te doen.

2 likes

Ben in september dit jaar geweest. Als je echt disney fan bent, dan is t wel echt leuk om beiden parken mee te maken :). Ik vond het in ieder geval wel de moeite waard.

1 like

Niet in Disney geweest maar Universal studios. Studio tour was wel tof, maar uiteindelijk waren er denk 10 attracties totaal die leuk waren voor 90 dollar pp. Het was echt niet zo groot en onwijs druk in de zomer. Heb spijt dat we niet naar Disney zijn geweest!

1 like

Jaa vooral nationale parken eigenlijk! Grand Canyon, Antelope, Sedona, Zion etc :smiley: Heb ook veel onbekendere parken op mijn lijstje, dus zal wel lateen weten of dat de moeite waard is

Oooo zo leuk! Nashville is ook super leuk! Heb je de serie ook gezien? Vond het heel leuk om herkenningspunten te hebben zoals de Bluebird Cafe en Grand Ole Opry

2 likes

Thanks! Heb je post gevonden! Heb er nog meer zin in nu :grin:

2 likes

Wij zijn vandaag weer even druk bezig geweest voor ons reisschema voor komende zomer in Canada, want we moeten maandag en dinsdag 16:00u sowieso voor Jasper en Banff campings gaan boeken. Ben bang dat ze anders zomaar vol zitten.

Dit is wat we er tot nu toe van gemaakt hebben:

Dag 1 - Amsterdam > Vancouver (aankomst rond 16:00)
Dag 2 - Vancouver
Dag 3 - Vancouver
Dag 4 - Vancouver > Kelowna
Dag 5 - Kelowna > Banff N.P.
Dag 6 - Banff N.P.
Dag 7 - Banff N.P. > Lake Louise
Dag 8 - Lake Louise > Lake Louise
Dag 9 - Lake Louise > Columbia Icefields
Dag 10 - Columbia Icefield > Jasper N.P.
Dag 11 - Jasper N.P.
Dag 12 - Jasper N.P. > Clearwater
Dag 13 - Clearwater
Dag 14 - Clearwater > Lytton
Dag 15 - Lytton > Whistler N.P.
Dag 16 - Whistler N.P.
Dag 17 - Whistler N.P. > Vancouver Island
Dag 18 - Vancouver Island
Dag 19 - Vancouver Island
Dag 20 - Vancouver Island
Dag 21 - Vancouver Island > Vancouver
Dag 22 - Vancouver > Amsterdam (vertrek 16:00)

Volgende waar we mee bezig moeten is de route die we op Vancouver Island gaan doen. Sowieso Tofino! Tips zijn welkom.

3 likes

Ja, nadat we de prijzen van de hotels rondom en in de parken hebben gezien, hebben we besloten te gaan kamperen haha. :joy: Wij gaan half juli! Sowieso in Jasper kan het 's nachts nog vriezen geloof ik.

We gaan ook niet echt iets doen in Kelowna, het is meer dat we daar gaan overnachten omdat de reis van Vancouver naar Banff best pittig is om in één keer te doen haha.

Thanks voor je tips, ik noteer ze! :grimacing: