Ik ben in november in de VS geweest en toen zijn we op 1 dag van Nashville naar Chicago gereden, dat was ongeveer 8 uur en dat viel me mee. Dus vandaar dat ik in m’n hoofd heb dat dit ook wel moet kunnen Nu is het langste 6 uur, maar dat is niet in 1 rechte lijn rijden, dat is met tussenstops (alleen de tijd dat we op een stop zijn zit niet bij de tijd in berekend).
Ik denk dat je met je opmerking over de hotels mij verwart met Matala? Ik heb nu hotels op m’n lijstje staan die allemaal op max een half uur rijden van de hoogtepunten afliggen (en dat red je helaas niet voor 99 dollar per nacht), dat leek mij nog wel te doen.
We willen sowieso steeds redelijk op tijd naar bed en de dag vroeg starten, dus vroeg er uit vind ik niet zo zeer een probleem.
Walmart en Target etc ben ik in november al heel veel geweest, dus heb er vrede mee als ik dat deze trip wat minder kan doen
@anon50301661 ik ben totaal geen kampeerder (wij gingen vroeger altijd op vakantie naar een Landal park) en de vriendin waar ik mee ga ligt normaal elk jaar in zo’n all-in ressort dus die staat er denk ik ook niet echt voor open + dan moet je allemaal kampeerspullen enzo halen toch?
Een nachtje glamping ofzo lijkt mij wel geinig (kan bij grand canon bijvoorbeeld) maar ik vind het idee van een hotel/motel met airco dan ook wel weer heel aantrekkelijk.
Maar als jullie wat aan mijn planning zouden aanpassen, wat zou je dan anders doen/eruit gooien? Ik zou Capitol reef er bijvoorbeeld uit kunnen gooien waardoor ik een extra dag in Bruce heb, maar dan zit je op een dag weer 5 uur in de auto en sla je een park over die eigenlijk perfect op de route ligt.
Ik sta overal voor open hoor, maar zou t zo zonde vinden om dingen te moeten schrappen