Noord-Amerika topic

Ja ik in oktober en was zo prachtig. Ook tientallen beren gezien. Pm maar voor fotos.

Ziet er wel echt prachtig uit! Ik heb al eens eerder ergens gelezen dat de bomen je neus uitkomen bij Shenandoah haha. Wil je jouw route delen?

@Tamara Oeei ja dat is dan natuurlijk weer de andere kant… best een korte periode qua herfstkleuren
@Rozevarken Ben heel benieuwd pm komt eraan! Zouden jullie ook meer over jullie route kunnen vertellen?

Ik ging in 2019 met mijn ex, heb op wat de foto’s na alles verwijderd helaas haha. Wij zijn van NYC naar Philadelphia gegaan met een bus, en daar een huurauto opgehaald (scheelde 1000 euro met ophalen in NYC), toen Washington DC, Delaware (vanaf hier klopte de route die ik had uitgetypt niet meer haha)

Oh misschien heb ik de route hier wel eens gedeeld, ik zal even zoeken.

Edit: ja dus!

Dag 1. Amsterdam > NYC
Dag 2. NYC
Dag 3. NYC
Dag 4. NYC > Philadelphia > Washington DC (incl Delaware voor btw vrij Apple aankopen)
Dag 5. Washington DC
Dag 6. Washington DC
Dag 7. Washington > Roanoke (Shenendoah NP)
Dag 8. Roanoke > Asheville (Blue Ridge Parkway)
Dag 9. Asheville > Atlanta (Great Smokey Mountains NP)
Dag 10. Atlanta > Savannah > Orlando
Dag 11. Orlando
Dag 12. Orlando > Fort Lauderdale
Dag 13. Fort Lauderdale
Dag 14. Fort Lauderdale
Dag 15. Fort Lauderdale > Key West
Dag 16. Key West > Miami
Dag 17. Miami
Dag 18. Miami
Dag 19. Miami (Everglades NP)
Dag 20. Miami > Amsterdam

1 like

Ik had geen route. Een van mn beste vriendinnen woont sinds 2021 in Lexington (Kentucky) dus van daaruit hebben we dingen ondernomen.

1 like

Bedankt! Leuke route

@Tamara ooooh heb je weer een reden om terug te gaan haha

1 like

Het lijkt erop dat wij in september naar Miami gaan. Zouden jullie er voor kiezen om in Miami te slapen of toch erom heen? De vorige keer heb ik in Fort Lauderdale geslapen, en dat was opzich prima.

En eventueel nog fijne tips voor een overnachting in Key West?