Noord-Amerika topic

Als je echt heel klein okee vindt is dan zo’n Pod hotel niks? Pod39 ben ik vorig jaar geweest, was prima (het is dus niet echt zo’n Japans podhotel maar gewoon kleine kamers :stuck_out_tongue: )

1 like

Ja pod51 had ik nu opgeslagen als optie! Die zag er best prima uit. Ja alle hotelkamers in Japanse steden zijn klein haha, maar vond ik toen ook geen probleem; echt alleen gebruikt om te slapen. En wel superschoon.

1 like

haha ja ik bedoelde zulke podhotels, dan zijn deze nog best groot :sweat_smile:

2 likes

De keren dat ik in NYC geweest ben, sliep ik in een hotel in New Jersey. Was in die tijd goedkoper en dan ging er een shuttle bus naar NYC. Vond ik toen prima te doen.

1 like

Wij zaten in Intercontinental New York in februari dit jaar, als ik nu kijk naar de prijs is het 700 a 800 per nacht :joy: Dit hebben we sowieso niet betaald, wij kopen altijd punten bij IHG wanneer er een actie is voor dubbele punten. Volgens mij hebben we uiteindelijk maar 200 a 300 euro per nacht betaald. Ik weet dat mega veel hotelketens dit doen dus daar kan je ook nog naar kijken

1 like

Ik ga dit jaar ook naar NYC, eindelijk! Mijn man is er letterlijk geboren en opgegroeid en ik ben er nog nooit geweest. We gaan na kerst en we kunnen bij een vriend blijven die een extra appartement heeft. Het is in een brownstone aan de rand van Central Park dus een chille locatie (lijkt me?). Ben heel benieuwd! :blush:

4 likes

Even update: heb uiteindelijk gekozen voor een hotel in de wijk Long Island City, heel dicht bij de F-lijn en maar 15 min tot Manhattan centraal met OV. Was 175e per nacht, vond +300e per nacht toch te veel.

6 likes

Heeft er toevallig iemand een tip voor een leuk hotel in San Diego? We zitten al 3 nachten bij La Jolla maar we hebben nog 2 nachten “over”. We reizen met een kindje van 4 en van 7 maanden. Dus we gaan niet voor het nachtleven maar lekker overdag door een leuke buurt slenteren en lekker eten, zwemmen en shoppen :smile:

Niet specifiek een hotel maar ik zou iets zoeken in Mission Bay of Mission Beach!

1 like

Thanks! Het is gelukt om een enigszins betaalbaar hotel te vinden daar! :smile:

Lekkere taco’s eten bij Mike’s Taco Club! En je hebt vast al een wandeling gemaakt bij Balboa park?

Edit: oh grapje je zocht een hotel, geen tips :joy:

1 like

Tips zijn ook erg gewenst hoor, het is mijn eerste keer hier haha. We zijn hier nog een paar dagen en zitten vanaf morgen bij La Jolla in de buurt.

1 like