Noord-Holland

Ik heb echt een heel lekker broodje gegeten bij mama mojo! En je kan ook een pickle proeverij doen, ook leuk haha

1 like

Misschien Jules Bakery of Mica Koffiebar (compleet vegan). Bij Lima is altijd lekker voor lunch. Syriously voor een wrap, daarnaast zit een lekkere Turkse bakker met een vegan aardappel borek.

1 like

Thanks voor de tips! We gaan sowieso de pickleproeverij doen :heart_eyes::heart_eyes: en langs mica coffee voor een matcha croissant! Ik zal zondag laten weten hoe het was!

Oke verslag: pickltasting was echt leuk! Leuke winkel en goede uitleg. Ik had sommige smaken sterker verwacht maar er zaten echt lekkere dingen tussen!

Daarna nog bij de turkse bakker een champignon borek gehaald, naar de wijnhandel voor goede wijn en een bier winkel voor bijzondere biertjes en toen was het helaas alweer laat, dus de rest van de tips gaan we later nog doen.

2 likes

Is er hier iemand uit (omgeving) Anna Paulowna die ik iets mag vragen?

Je mag het mij vragen. Ik kom uit de omgeving.

1 like

Wat zijn leuke plekken om te high tea’en in Haarlem?

Hofje zonder zorgen.

3 likes

Klinkt als een plek waar ik wil wonen.

12 likes

Wie weet nog een hele leuke kringloop (de kop of westkust) van Noord holland?

En weet iemand een hyrox gym rond/in westfriesland?

1 like

Kringloopwinkel saartje in Wieringerwerf. Ze hebben meerdere hallen. Eentje meubels en eentje vol spullen. Een glaswerkcaravan en een pottenschuur :smile:
Verder is dorcas altijd een betere keus dan rataplan.

3 likes

Ik ben voor eind juni op zoek naar een plek waar we een familiedag kunnen houden. De dag begint rond 14:00 met gebak en koffie, dan een borrel en een snackje en dan bbq-en oid. Omgeving Noord Nederland. Het gaat om een groep van ongeveer 40 personen, leeftijd van 3 tot 75 jaar. Voor de kinderen moet er een speelgelegenheid zijn (hoeft niet ingewikkeld) en het liefst een terras of aparte ruimte voor het jaarlijkse rummikubtoernooi.
Je raadt t al, het is mijn taak om de locatie te zoeken en ik dacht ik doe even een beroep op eventuele aanraders van het forum.

1 like

Ermerstrand? Wij hebben daar een keer met werk georganiseerd gehad en daar kun je wel veel doen

Kraantje lek

3 likes

Dit klinkt geweldig

4 likes

Dit ziet er idd heel leuk uit! Heb gebeld maar was al vol voor de datum dat wij de dag hebben gepland. Thanks anyway
@Nox als ze dat in het Noorden zouden hebben zou dat top zijn!

Johanna’s hof in Bakkum/Catricum
Land van fluwel in Sint maartenszee

2 likes

Ik weet niet wat het noorden voor jou is.
Maar Noord Nederland / overveen

@moderators Noord-Nederland is Drenthe, Groningen, Friesland :sweat_smile:

4 likes

Om de Dobben in Bergum!

Oranje Buiten of Reuring in Hoorn.

2 likes