Volgende week heb ik voor onze vriendinnen-avond een karaoke kamer geboekt (elke 3 maanden doen we een etentje + iemand regelt een verassingsactiviteit). En ik wil wat accessoires meenemen, maar ben een beetje inspiratieloos. Heb een plaksnor (voor tijdens queen), een boa en een Dolly-Parton achtige blonde pruik, maar wil nog wat meer. Iemand leuke ideeën?
Op karton een elektrische gitaar /saxofoon tekenen en uitknippen? Of een ukelele lenen? 2D gitaar is al luxer dan luchtgitaar.
Een cowboyhoed!
Een kleine opblaasband of zo van een flamingo?
Zo’n bril met van die spijlen?
Heb je een So Low in de buurt? Daar heb je alle mogelijke inspiratie hiervoor in het echt voor je in het schap.
Ohhh ja goeie, leuk. Ik ga aan de knutsel. En heb van de kinderen ook nog zo’n kinder keyboard die kan ook mee!
@Alicent cowboyhoed heb ik nog liggen en voor die andere dingen ga ik even speuren bij de So Low. Das ook een goeie, thanks @Eline_A!
Lijkt op passievrucht, zit ook op haar vingers
Oh ik zie het nu! Mysterie opgelost
Nou, het nut ontgaat me totaal, ziet er toch ranzig uit dit.
Ja ik snap het ook niet maar ik weet iig wat het is nu
reclame voor bikini tijdens griepseizoen = fluim
Ik dacht dat het een haribo beertje was
Aah ik krijg inderdaad deze reclame ook vaak maar dacht dat het een moedervlek was. Het nut van de passievrucht slijm ontgaat mij ook… moet het sexy zijn? Dan zou je eerder meer passievrucht slijm verwachten ipv zo random een flubje
Ok ik voel me heel dom, maar heeft iemand een idee wat deze dingen zijn/hoe ze werken? Dit is in een Zwitserse trein, ernaast is ook een rek voor ski’s dus ik dacht misschien kun je je ski’s eraan ophangen, maar hoe dan? En het zijn ook geen handgrepen want er zitten ook riempjes aan. Als laatste optie dacht ik nog om je natte ski-jas aan op te hangen, maar dan weer: waar zij die riempjes voor?