Noord-Holland

Ja voor een 10 jarige is freaky funday echt leuk! Ik heb geen kinderen en voelde me toch niet helemaal de doelgroep toen ik er een keer op zaterdagmiddag tussen de gezinnen zat :rofl:

2 likes

Haha ik snap je! Maar ik zie op insta best veel vriendinnen zitten op het terras, met Insta-waardige avocadotoast en roze latte, dus kan volgens mij priem.
Maar ik ga dan zelf liever naar Koffie van Hoorn of 30ml moet ik zeggen.

1 like

Ja ik heb dus ook vorig jaar op t terras gezeten en dat was prima. Mega lekkere chocolade pancakes :star_struck:
Maarja toen wij binnen zaten hadden we ook niet echt een goede ervaring qua dat we niet bediend werden, na 2x vragen hadden we nog steeds geen menukaart :sweat_smile: dus ik ga niet meer

Omg lekker dan. Nee genoeg andere plekken in de omgeving!

1 like

Weet iemand of Bambu Kitchen of Miyagi and Jones in Haarlem een aanrader is? Of heb je nog een andere aanrader met soortgelijk eten (asian shared gerechtjes)?

Bambu vond ik wel prima. Niet mega bijzonder maar wel vers en smaakvol. Is wel al een jaar ofzo geleden dat ik er was though

Oh en niet Aziatisch, maar ik vond Maita een heel leuk fusion/shared dining restaurant. Met Peruaanse invloeden

Haha kan echt niet geloven dat ik dit vraag maar weet iemand of je in (omgeving) H’lem twerkles kunt volgen? Of een ander soort dansles waarbij je leert hoe je je heupen/billen los van je lichaam kunt bewegen? :sweat_smile: Ik moet echt trainen voor post-corona uitgaan.

1 like

Vroeger (of ja ik denk toch wel 6/7 jaar geleden) hadden ze zulke lessen bij Elisa Jo in de Waarderpolder, wellicht bieden ze nog steeds iets vergelijkbaars?

1 like

Ja, ik volg hier paaldansen(maar dan op hun andere locatie) en heb er ook wel een twerkles(volgens mij heet het bootylicious)gevolgt. Vond ik toen heel leuk, maar ik weet niet of er inmiddels een andere instructrice is

1 like

Super bedankt @Sjern @Sax!
Ziet er goed uit!

De hele uitgaansgame is helemaal veranderd sinds corona. Ik ben echt niet klaar voor de dansvloer haha.

1 like
  • @Flamoes Diegene die daar de twerkles gaf geeft dit ook in alkmaar
1 like

Ja, ik had een meisje die later haar eigen school is begonnen, maar dat was in Alkmaar volgens mij! Ik denk dat ik binnenkort ook weer een keertje ga! Het is wel super zwaar!

2 likes

Hebben jullie tips voor een lekker lunch tentje of restaurantje in Haarlem? Niks fancy’s, maar wel gezellig.

Mijn favorieten zijn By Lima, Native, Wolkers (met terras bij het water), Meneer Frans (ingang is door de winkel Duijvenbode), Cleeff (zijn 2 vestigingen, Frans Hals is in het centrum, die ander wat meer er buiten vlakbij Het Dolhuis). De koffie bij Native en Cleeff is echt goddelijk mocht je daar van houden

3 likes

Alle sugesties die @Zitzak doet vind ik leuk. Aanvulling voor lunch: kweekcafe, frenchie of ti bisou crepes. Voor diner: diga, de dakkas (op de top van parkeergarage waardoor je bij goed weer tot de zee kan kijken), nancy’s, kus van de cactus, Zuid Noord

3 likes

Oh ja Frenchie, ook een goeie!

1 like

Voor lunch of thee met wat lekkers: Bij Babette. Vind ik zelf heel gezellig, allemaal kitsch servies enzo, English tea room.
Brownies en downies vestiging in Haarlem is ook leuk.

1 like

Ik was laatst bij Frenchie, daar heb ik echt super lekker gegeten!

1 like

Nog een vraag, haha! Als we naar het strand willen… dan is Bloemendaal meest dichtbij toch? Nog aanraders voor parkeren/strandtentjes? Willen zowel zon, schaduw en kunnen eten :crossed_fingers:

Ik zou dan met de trein naar Zandvoort gaan. Loop je zo naar het strand. Geen gedoe met parkeren.
Winkelstraat het dorp in en heel veel strandtenten en strand :smile:

2 likes