Noord-Holland

Oh echt? Ik vind dat zo’n gezellig tent.

Edit: vond

2 likes

Ik woon er niet meer, maar kom er wel vandaan en ben er ook nog zeer regelmatig. Misschien dat ik je afhankelijk van het onderwerp alsnog kan helpen?

Mij ook!

1 like

Wat is een goede kapsalon in Haarlem? (Rob Peetoom ken ik al maar heb ik matige ervaringen mee.)

Ik ging vroeger altijd naar Kinky kappers in de kleine Houtstraat.
Ik was 15 jaar geleden erg tevreden. Maar vooral omdat ze krullen konden knippen

1 like

Ik ben van plan om in de zomer een keer van Den Helder naar Egmond aan Zee te lopen, voornamelijk over strand. Kan dat überhaupt rond Petten? Ik ben nooit op een noorderlijker strand geweest dan Bergen. Google maps is een beetje onduidelijk.

3 likes

Ja zeker, is gewoon 1 lange kustlijn tot wijk aan zee! Leuk dat je dat gaat doen!
Edit, ik zie nu idd op google dat het tussen petten en hargen geen geel streepje is op maps, maar er is wel gewoon zand hoor! Maar je hebt daar ook een dijk waar je goed op kan lopen!

2 likes

Ja juist daar kun je goed over het strand lopen. Het nieuwste stuk strand van Nederland!

Maar van wijk aan zee tot IJmuiden is even flink omlopen via de sluizen/pont

2 likes

Ik sla rond Egmond af en loop naar huis, ik woon noordelijker dan WaZ. Het wordt ongeveer 54 kilometer denk ik. Ik heb ooit wel de vierdaagse gelopen en wandel nog steeds regelmatig, maar ik ga wel morgen een plan maken om het op te bouwen. Denk dat 30 km nu mijn max is, zonder de volgende dag waardeloos te zijn. (Dit hoort eigenlijk meer in het wandeltopic, sorry)

4 likes

Oh ja whahahahaha sorry. Wat suf
Ik las Egmond en mijn hoofd ging naar Zandvoort
Ben een geboren en getogen beverwijker en nu schagenees. Hoe dan zou ik niet weten waar Egmond ligt :rofl:

2 likes

Wat is een goeie parkeerplek (of garage) in Haarlem? Het hoeft niet goedkoop te zijn, ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum?

Ik denk parkeergarage Raaks. Dan ben je eigenlijk meteen in het centrum.

Oh goeie, dank je!

1 like

Of de Appelaar, ben je meteen bij de markt.

3 likes

Ja hier parkeer ik ook meestal inderdaad!

1 like

Late reactie maar Naomi haaratelier

2 likes

Iemand zin om naar Marry me te gaan in de bioscoop?

Wat zijn nou allemaal leuke plekke om met een fluisterboot te varen? Broek op waterland, de rijp en de vlietlanden ken ik al en Amsterdam centrum trekt me niet.

Medemblik.

En geen fluisterboot maar met de watertaxi door Hoorn. Krijg je ook vele verhalen te horen (en drinken)

Ja medemblik ben ik al geweest vanaf de vlietlanden! En watertaxi lijkt me ook leuk, maar ik zoek nu iets om zelf te varen! Ik dacht nog aan alkmaar, maar ik zoek meer iets net rustige pittoreske dorpjes

1 like