Haha ja ik zag het ook al, het is echt verwarrend
Haha wow ik kijk echt alleen naar de avatar blijkbaar, dacht dat luzarl had gereageerd op me tot ik die notificatie bekijk :’)
Huh welke dag is het vandaag
Dat weet niemand luzarl.
Even trouwens iets heel anders ik zie dat je mee mag doen. Maar is het weer in Amerika? Ik ben benieuwd met die gekke trumpie of hij de grenzen open doet
Ik weet nog niet zeker of ik mee mag doen hoor! En de productie weet nog niet in welk land het is. Ligt ook aan de wensen van de deelnemers, want ik twijfel heel erg of ik uberhaupt naar Amerika wil ivm vliegtuig.
Ben het met je eens, niet netjes en zeker niet volwassen. Ik vind ook wel een klein beetje der Sharel wel heel onaardig wordt afgeschilderd. Zeker gezien het er toch op lijkt dat ze het in dit gezin wel leuk heeft?
En waarom heeft Leah een camper geregeld? Het leek er op dat die andere twee dat niet echt verwacht hadden.
Leah wilde toch graag in een camper en die andere meiden in een tent. Dus leah dacht vast fuck it doei!! Lekker naar mn Schotse muziek luisteren in de camper
Ooooohw ja klinkt wel logisch. Gek dat ik een eigen plan van Leah wel kan volgen, maar als Sharel dat dan doet denk huh weird. Terwijl zij zich toch prima lijkt te vermaken in haar uppie.
Ja ik vind het ook wel anders maar vooral omdat Leah wel meedoet maar op haar eigen manier en Sharel sluit zich helemaal af van de groep
Sharel is misschien gewoon ook meer een einzelganger. En als je er dan niet tussen past lijkt me heel lastig. Nou ja het zorgt in elk geval wel voor vermaak dit programma
Haha ja dat wel! Ik vind het leuk dat ze zoveel verschillende meiden hebben kunnen casten. Ik ken Gohar en zij had zich pas in mei opgegeven, dus ik dacht dat er niet heel veel aanmeldingen waren maar blijkbaar toch 200. En dit jaar nog veeeel meer, maar de productie ligt helemaal stil!
Wow dan had ze wel geluk dat ze uitgekozen is! En jij wil ook mee gaan doen las ik? Zou wel leuk zijn als dat door gaat, maar ik vraag me af hoe en wat dan. Als alles stil ligt… en hoe gaat dit jaar er verder uit zien? Maar hoe kijkt Gohar er zelf op terug, is het een beetje naar waarheid of is ook wel veel aangedikt?
Haha kan goed! Op de instagram van Gohar zie je ook “behind the scenes” dat ze niet alles zeg reden
Wtf is Sharrels probleem
Nou echt zeg! Wat komt ze daar dan nog doen ook.
Ja joh, waarom kom je als je zo gaat zitten doen.
Ja wel eten maar niet willen praten hehh?
BeN hIEr niET oM vRiEndInNen Te mAkEn