NPO Au Pairs

Ik ga stuk om Gohar op die skates hahahaha

9 likes

Gohar is echt leuk! Zo positief inderdaad.
Sharel leek wel meteen een modellen contract te verwachten.
Lily is ook echt leuk en lief hoe ze Leah opvangt. Die kan volgens mij toen/nu die warmte wel gebruiken.

4 likes

Het gastgezin waar Gohar nu is lijkt wel tot nu toe heel leuk. Die vrouw heeft trouwens een heel mooi gezicht.

Ik vind wel echt dat Sharel leuk om kan gaan met de kinderen. Fijn dat ze uiteindelijk een gezin heeft getroffen waar ze past. Dat is nog de grootste uitdaging een gezin vinden waar je karakter ook bij past

Zou Lily het ook erg hebben gevonden dat Leah nu ook daar als au pair komt werken? Lijkt niet zo hoor maar kan me voorstellen dat het wel even wennen was ineens met twee personen?

1 like

Ja ik vond dat ook vrij abrupt. Maar volgens mij is Zij zo’n chill mens, die vind dat allang prima.

1 like

Ah, ik ben nu bij aflevering 8.
Wàt een gezellig gezeik haha. Ik leef voor dit soort drama. Hoe kan Sharel denken dat ze met haar “lastige gesloten” houding “zo ver gaat komen” :cold_face:

Maar oké ze trekt wel een beetje bij…
Ik vind Leah echt een lief mens ook. Volgens mij heeft zij ook zoveel aan deze reis en meiden gehad :yellow_heart:

2 likes

Kijkt iemand nog of heeft iedereen alles al gezien? Ik heb er echt weer zin in. Lekkere fittie vandaag

Deze mensen zijn zo lief!

1 like

Ik kijk ook! Zo leuk dat Leah mee mag naar Burning men

2 likes

Ja echt leuk voor leah!

Lol Sharel :upside_down_face:

Yess. Ergens vind ik het wel sneu voor Sharel dat ze wordt ‘buitengesloten’ maar ze heeft zo’n negatieve vibe steeds.

Sharel is toch nog geen 21? Wat moet je dan in Vegas?

Ja vind ik ook, ja het is wel lullig dat ze nu afspraken zonder haar maar ik snap ze wel heel goed. Die andere 3 zijn zo vrolijk en positief over alles en dan komt zij iedere keer weer aan met een chagerijnig hoofd en houding.

7 likes

Al haar outfits :ok_hand:

1 like

Wat zijn die hosts van Lilly toch lief

3 likes

Volgende week weer drama met Sharel

Volgens mij vond Sharel het ook echt kut in Las Vegas. Als je 100x moet herhalen hoe leuk het is en dat je absolúút geen spijt hebt…

10 likes

Ik wil met ze allemaal wel bevriend zijn -Sharel haha sorry

4 likes

Ik snap waarom Leah, Gohar en Lily ‘stiekem’ met z’n 3en op stap zijn geweest maar toch vind ik het niet heel netjes. Had Sharel dan meteen aangesproken op haar negatieve gedrag (al was de uitkomst waarschijnlijk hetzelfde geweest). Maar verder lijken die 3 meiden me hartstikke gezellig, ik zou graag met ze naar een festival gaan oid (zoals burning man!)

2 likes

Ik ben gebeld door het Au Pairs team en heb mn hele aanmelding voltooid. Ze willen de aupairs ivm het virus van september tot december op pad sturen dus ik zou dan wel studievertraging oplopen maar heb nu wel ja gezegd… ben zo benieuwd!!

73 likes