NPO Au Pairs

Nou hé, maar ook lacherig vertellen dat je al je au pairs snel ontslaat, omdat ze je spelcomputer afkoppelen… klinkt als een schijtverwend gezin

16 likes

Nu net de aflevering gekeken. Geniet nu al van het Italiaans. Het gezin van Joshua komt tot nu toe leuk over. Wel jammer voor hem dat hij op de schuine overloop moet slapen :see_no_evil:. Ben benieuwd hoe het hem verder afgaat. In de preview video zag je al wat strubbelingen. En voor Kendra houd ik mijn hart vast. Wat een heftig gezin :scream:

8 likes

Na zoveel maanden heb je weer recht op een proefperiode.

1 like

Wow dat gezin van Kendra is echt mijn grootste nachtmerrie.

7 likes

Ik ben vooruit gaan kijken en het wordt er niet beter op.

2 likes

Ik ben nu bij aflevering 2 en wtf die tweeling hebben gewoon geen manieren. Met een vork in iemand z’n hand prikken?! En klimmen op de kast. Ik zou helemaal gek worden.

5 likes

Heb ook medelijden met de oudste zoon. Volgens mij is dat wel een leuk kind en dat wordt nu ondergesneeuwd door zijn 2 heftige tweelingbroertjes

6 likes

Ja dat dacht ik ook

1 like

Dat gezin met die tweeling heeft nanny Jo Frost nodig ipv een au pair.

28 likes

Ik snap ook echt niet dat die ouders dat blijkbaar normaal vinden en de kinderen helemaal niet corrigeren?

Zou ook zomaar zijn dat de ouders het ook niet okay vinden, maar gewoon die kinderen totaal niet onder de duim kunnen houden en het opgegeven hebben. Ze kwamen ook best vermoeid over in de eerste aflevering. Denk echt dat ze het opgegeven hebben. Ze hebben indd meer aan Nanny Jo Frost

4 likes

Zo mijn eigen peuter slaapt en ik ga npo plus aanschaffen en alles kijken :rofl:

1 like

Sowieso een tip NPO plus in de zomer

Alle seizoenen van Een Huis vol, 4 handen op 1 buik etc etc

Vind dat echt zomeravond tv

4 likes

Ik kijk nu afl 2, en vind het wel beetje vreemd hoe die moeder uit het gezin van Nikkie zei ‘veeel te mooi veeel te sexy’ toen Nikkie binnen kwam en dat ze in afl 1 ookal zei dat ze hoopte dat het niet een te sexy meisje was enzo. Beetje gek.

11 likes

Nou ik heb er weer zin in hoor! Dat gezin met die tweeling lijkt me echt horror. Oh my

En in het voorstukje dat het gaat over nieuwe liefdes, als Nikki dan met iemand kust, is dat niet haar eigen vriendje? Of zou ze daar toch een andere vlam gevonden hebben? :open_mouth:

Ik heb pas 2 afl gezien, maar vind Nikki juist de leukste! Ook in omgang met de kinderen, al is Joshua ook wel goed.

1 like

Inderdaad dit. Die moeder ook benoemen dat ze veel structuur hebben, dat ze iemand hoopt te treffen die dezelfde opvoeding hanteert als zij etcetc. En ik denk alleen maar; welke structuur?? welke opvoeding??

3 likes

Afl 5

Vind wel lullig van chaundae dat ze op de dag zelf zegt yo ik vertrek, kan toch niet??

5 likes

Hoe kan je nou gewoon GEEN groente en fruit eten😭. Wat blijft er dan over?! Die vrouw is wel heel lief!

6 likes

Eens, maar ik vind het ook weer typisch dat er dan weer zo’n onvolwassen ouder is die niet inziet dat zo’n Chaundea zelf ook nog erg jong is. Het zegt ook veel dat je dit niet had zien aankomen. Dan heb je niet ingezien dat je zelf ook verantwoordelijkheid hebt in een au-pair traject waarin je een onderbetaalde niet geschoolde jongvolwassene op je kids laat passen.

7 likes