NPO Au Pairs

Hahaha ik wilde juist enkel mee als het in europa was maar het ging niet meer, miami is niks voor mij

1 like

Julia? Komt er nog een of bedoel je een ander?

Ik vind Kendra echt hilarisch, geweldige meid.
Afl 7; die poezie voordracht joh of wat dat ook was iedereen janken hahaha moest echt een beetje lachen oeps

2 likes

Hahahah die acteerlessen heb ik volledig geskipt, ik wil drama en vervelende kinderen zien, niet hoe ze breken omdat ze jongvolwassenen zijn

1 like

Eerste aflevering gekeken en ook maar een npo plus abo genomen :sweat_smile: Ben nu bij afl 3. Nikki doet me trouwens een beetje denken aan Sara Rebecca. De manier hoe ze praat ofzo of hoe dr lippen bewegen.

2 likes

Hahaha nou papa heeft ook zijn eigen slaapkamer…

Ik heb alles al gekeken en nu vind ik het jammer dat het is afgelopen.

Ik zit dit ook te overwegen :joy: kun je na 1 maand opzeggen? Dan Ist maar 3€

1 like

Aflevering 9

waarom zou je jezelf uitdagen om dat kindje in haar bed te leggen…laat haar lekker liggen.

3 likes

Die host vader van Nikki over die lingerie???

2 likes

Vind vooral dat ze heel erg met zichzelf bezig zijn, arme Joshua probeerde tips te geven aan de andere meiden en er werd gewoon niet naar hem geluisterd.

9 likes

Dat vond ik ook opvallend. Misschien is het de editing en willen ze dingen polariserender maken dan het werkelijk was, maar het leek wel dat Joshua niet echt gehoord werd door de overige au pairs.

1 like
Aflevering 5

Die nieuwe meid praat zoooo sloom. Denk ook niet dat het gaat klikken met de andere.

5 likes

Aahw die laatste aflevering met het afscheid. Moest gewoon huilen van al die emoties.

4 likes

Kwam hier om hetzelfde te posten, ook die opa bij Julia :cry:

2 likes

Zoo lief :sob::sob: kon daar allemaal echt niet tegen

2 likes

Ik ging helemaal stuk om gilda. “Mooie brief geschreven julia” en rukt ondertussen dat kind uit haar armen​:sob::sob::sob:

4 likes

Heb wat traantjes gelaten tijdens de laatste aflevering. Zo mooi om die band te zien tussen de gastgezinnen en au pairs. En indd die de opa bij Julia :sob::sob:

2 likes

Nog niet alles spoilen he, ik kijk het gewoon braaf op tv iedere week!

12 likes

Ja ik krijg ook van hem de kriebels (en niet de juiste kriebels xD). Hij heeft soms rare uitspraken en vind zijn gedrag ook heel apart. Ik vond hem niet overkomen als een heel gezellige vader. De vrouw daarintegen was wel echt heel lief en gezellig. Afgezien dan van die rare uitspraken over dat Nikkie te mooi en te sexy is :scream: (dat was ik even vergeten haha zo apart dat)

2 likes