NPO Au Pairs

Lily gaat het echt wel het beste hebben van allemaal.

8 likes

Wat een depri begin van je reis zo.

1 like

Mooie muziek :heart::innocent:

Ik zou die daddy Brandon wel als baas willen hoor, no problemo

5 likes

Vloggen met cameraploeg naast je

Ah veel te kort deze afleveringen

1 like

Lily gaat gewoon vakantie vieren

1 like

Volgende week wordt ook interessant :sweat_smile:

Behalve als je bij wietrokende kunstenaars gaat wonen schijnbaar haha.

Nu al zin in volgende week dinsdag.

2 likes

Ja zij heeft echt een top moeder volgens mij

2 likes

Kan die man wel praten van dat gastgezin van Goher? Die vrouw praat continu.

Love die hippie ouders

Heet die Hippie-moeder nou echt Hruby? Of stond het 2x fout in de ondertiteling? Kan eigenlijk niet hè :joy:

Dat gezin met 4 kinderen, wat veel. Lijkt me echt vreselijk.

Lijkt me bij de gezinnen tot nu toe dat ze eigenlijk een schoonmaker zoeken ipv een oppas.

1 like

Haags, heerlijk dat accent bij die moeder inderdaad

Zag het programma toevallig langskomen met zappen, leuk!

Maar dat christelijke gezin lijkt me wel heftig hoor, “there are many gay couples, we do believe that is wrong” Ben benieuwd wat daar nog achter komt

2 likes

Als oud au pair met een lichtelijk dramatische ervaring bij m’n eerste gezin SMUL IK HIERVAN! Het is echt zo real om dit te zien. Heerlijk echt, zit nu de laatste aflevering te kijken. Lily heeft het sowieso het best voor elkaar bij die Burning Man fam!
Overigens zijn dit inderdaad geen typische Amerikaanse host gezinnen, meestal zijn het vrij vermogende mensen die of heel veel werken allebei of heel veel kinderen hebben. Ik las vroeger vaak een website van een au pair agency in Amerika met een forum en een blog voor de au pair moms en dat was ook smullen! Bestaat helaas niet meer.

4 likes

Heerlijk dit :joy: ben nu bij aflv 4 inmiddels. wat is Sharel een dramaqueen, vreselijk

Afl 2

Jemig dat christelijke gezin. Ze hebben dus eigenlijk een volledig gebrek aan structuur en een jonkie moet dat jouw vier kids maar komen aanleren? De kids ontbijten niet, gaan niet op tijd naar bed, kijken nu teveel tv, worden amper gecorrigeerd en de au pair moet het maar oplossen? En dan moet je ook nog eens hun homofobe regels uitvoeren. Ik zou rennen

Ik ben net begonnen met kijken, maar een au pair doet toch ook een deel van het huishouden? In plaats van alleen op kinderen letten? Die meisjes doen alsof ze de kinderen in een kinderschool op het strand kunnen parkeren😂

En wat bezielt je als je een begin twintiger zonder ervaring met kinderen op je vier kids laat passen? Of ben ik te wantrouwend?

Wel cute dat die ene kinderombudsman wilt worden en denkt dat au pair zijn daar een stapje naartoe is

Afl 3
Ik vond het mega aso, maar snap wel hoe het ontstond. Heb wel eens in een dergelijke situatie in een uitwisselingsgastgezin gezeten (dat je je vanaf seconde één niet thuis voelt) en het is zo lastig om zoiets goed bespreekbaar te maken. Alles wat er dan gebeurd (zoals bijvoorbeeld eerst jezelf een week moeten vermaken, het opmerken van de camera, geen eigen kamer, slecht slapen, aansluiting bij het kind missen) is dan al teveel. Bij mij escaleerde het ook (wel op een totaal andere manier. Ik brak in tranen uit bij het gastgezin van een vriendinnetje, wilde weg, die ouders vonden dat niet kunnen en weigerden mij het ophalen van mijn bagage als ik weg zou gaan). Achteraf een aantal jaar ouder zie ik prima hoe ik dat einde had kunnen vermijden door vanaf seconde een bespreekbaar te maken hoe ik mij voelde maar op dat moment…

5 likes