NPO Au Pairs

Misschien maak ik ook wel een account aan. Moet dit weekend mijn tijd doden namelijk :rofl:

1 like

Nou precies dit!
Ik heb aflevering 2 ook al gekeken, moet me echt inhouden om verder te kijken.

Ik ben bij afl 6 en cringe zooooo hard op Sharel ECHT WAAR

2 likes

Ik ben pas bij aflv 4 maar idd, wat een type zeg…

Wil door jullie ook alles al kijken maar ben te gierig voor een abonnement en vind het ook wel leuk dat ik elke week iets kan (terug)kijken.

Is een maand gratis, ben bij afl 4 nu :innocent:

2 likes

Oeh… :star_struck:

1 like

Alles in 1 avond gekeken hahahaha oeps

1 like

Geen idee hoe het precies werkt, reageren op een forum. Lees al heel lang mee maar dacht nu is het een goed moment om een account aan te maken ;)) Ik ben ooit ook zelf als au pair naar het buitenland geweest en het is zo herkenbaar wat er gebeurd! En fijn om te lezen ook dat ik niet de enige ben die niet zo’n fantastische ervaring had. Leuk programma en ik vind het gezin waar Lily in zit het leukste. vraag me dan wel weer af aan wie ligt dat dan precies? het gezien zelf, haar houding of de combi? Anyway, ik ga volgende week weer kijken.

Ik vraag me echt af hoe die burny ouders ooit seks hebben met zo’n family bed??? Gewoon met de kinderen ernaast?

7 likes

Onder de douche? Op de bank? In de keuken? Op de grond? Gewoon als de kinderen slapen.

2 likes

Maar ze hebben 2 aupairs en echt 0 privacy
De douche is wel een optie ja

1 like

Ik ben nu bij aflevering 1. Arme Gohar, dat mega drukke gezin

3 likes
Aflevering 5

Wow ik schrok echt van de moeder uit het gezin van gehad, zo out of the blue ineens ‘ja de kinderen hebben geen klik’ terwijl ze het daar zoo naar haar zin had!

En dat gezin van Leah Manmanman en wat blijft leah netjes! Hoe harteloos is die moeder zeg pff.
Echt ook dat z neefjes toch dankjewel zegt het probeert uit te praten en het dan allemaal aan haar ligt. Had het echt met haar te doen.

9 likes

Die ouders zijn zo edgy en kunstzinnig dat gewoon in het familybed me niet zou verbazen.

3 likes

Alles bekeken, die Sharel. Mijn hemel. Wat een mens :roll_eyes:

2 likes

In twee dagen heb ik alles gekeken. Die Sharel inderdaad, wauw. Ook hoe ze bij dat eerste gastgezin deed, wooow. Even de rest geblurd: Ik snap wel dat ze geïrriteerd was en weg wilde maar de manier waarop… Ook al vond ik die moeder ook echt raar reageren (sowieso echt een eng mens). En aw, ik vond het zo zielig voor Leah dat die moeder opeens zo stom bleek te zijn en niet eens een knuffel meer wilde geven/dat kind doei liet zeggen. Lily had het sowieso het best getroffen met die mensen.

3 likes

Gvd hele weekend alleen thuis geweest en dan kom ik er NU PAS achter dat ik alles al had kunnen kijken op NPO+ ?!

5 likes

Ik ben nu bij aflevering 3 met de ruzie. Meine gute!

1 like

Na alle afleveringen te hebben gebingewatched:

Samenvatting

Aflevering 8 dat Gohar aankomt en “Hallo” zegt tegen Sharel die op de bank zit en zij Gohar gewoon stoïcijns negeert en op haar telefoon blijft kijken, haha nee joh … :joy: Wat een kinderachtig gedrag, hoezo komt ze dan nog naar die afspraak. Maarja misschien moest dat ook van dat programma. Persoonlijk zou ik het ook niet trekken de hele tijd zulke negatieve energie. Ze had nergens ooit zin in, en die attitude de hele tijd… Dus in dat opzicht snap ik de rest wel, maar iemand buitensluiten is ook niet leuk. Ben benieuwd of deze afleveringen wel een spiegel voor Sharel zijn.
De anderen lijken me echt hele leuke meiden allemaal! Leuk dat ze zo voor elkaar open staan. En Lily (en later Leah) hebben het zeker getroffen met dat gezin, lief dat ze zo’n mooie band hebben gekregen. Cool dat Leah meemag naar Burning Man.

En awhh die opa en oma van Lily op Schiphol, mijn hart.

En @kali ja inderdaad dat van de tweede host van Gohar vond ik ook zo raar. Die moeder was letterlijk vanaf de geboorte huismoeder en was er nu ook de hele tijd nog bij, dan is het toch niet zo gek dat ze niet ineens zonder die moeder bij iemand anders willen blijven.

4 likes