ben nu halverwege afl 5
en ik vind dit wel echt een leuke groep au pairs! die gezinnen lijken ook wel mee te vallen voor de standaard van dit programma haha. alleen dat van gemima, zo schijnheilig. zij is echt te lief voor die mensen
en ik vind dit wel echt een leuke groep au pairs! die gezinnen lijken ook wel mee te vallen voor de standaard van dit programma haha. alleen dat van gemima, zo schijnheilig. zij is echt te lief voor die mensen
Oh ik vind eigenlijk dat de jongens die meededen het heel leuk deden. Zoals die jongen in italie en ook die ene met die paardenfamilie. En volgens mij had je nog zo’n tiktokker waarvan ik eerst echt dacht blehhh. Of is dat dezelfde jongen? Iig, die deed het ook heel leuk. Bij dit programma denk ik wel vaak, wat zijn er toch veel rare gezinnen. Het is ook wel een kwestie van geluk hebben in welk gezin je terecht komt natuurlijk.
ja ik vind de jongens in het programma niet per definitie kut hoor maar ik vind meiden gewoon vaak leuker haha. die glenn fontein ofzo bedoel jij denk ik?
oh ik heb er ook pas 2 gezien maar ik baseerde deze mening op hoe ze aan haar moeder hing en op haar 20e nog nooit een pan had aangeraakt haha. en dat ze alleen maar liep te piepen de eerste paar dagen bij haar gezin terwijl die op het eerste gezicht best chill overkwamen met veel vrijheid. maar ze was ineens helemaal in shock dat ze 5!!! dagen moest oppassen ![]()
maar misschien valt het allemaal reuze mee hoor! ik vind het grappig dat ze in het Nederlands zo plat praat en dan in het Engels zo keurig Brits
Ik ben bij aflevering 3, maar als ik Gemima was had ik Jayven al achter het behang geplakt. Wat een irritant kind.
Maar ze praat toch niet ‘keurig’ Brits? Ik kan de regio niet inschatten, maar het is niet RP ofzo?
oh geen idee joh haha. het klinkt gewoon heel netjes en beschaafd.
Dat stukje met die bidet, hahaha geweldig
wat heftig dat julie telkens naar het ziekenhuis moet! echt heel zielig. die rare moeder zou me ook echt zenuwachtig maken. ook eng dat die hostvader van gemima zo apart is en dat die moeder er niks mee doet. en dat carnivoordieet vind ik zooo cringe haha
Echt medelijden met Julie, zij heeft echt geen leuk gezin
Die influencer gezinnen zijn altijd het ergst
Ik vind trouwens al die uitjes altijd een beetje saai om te zien, ik kijk voor het au pairen
Die hostvader van Gemima is zo vreemd en het is ook heel duidelijk dat zelfs de moeder eigenlijk niet met hem kan/wil leven. Heb echt medelijden met haar (Gemima dus).
Oh ik heb zo te doen met Julie. Dan ben je zo ver van huis, ben je flink ziek en dan wordt er ook nog zo met je omgegaan. Ze werd natuurlijk gefilmd toen ze in het ziekenhuis was (in elk geval de tweede keer) dus ik hoop wel dat er mensen van productie bij haar zijn gebleven waar ze zich een beetje goed bij voelde.
Het is hier al vaker gegaan over in hoeverre heel dat Au pair gedoe nu zo ethisch is, en ook de manier waarop het programma wordt gemaakt, maar ik merk dat ik me dat nu ook wel weer begin af te vragen met betrekking tot bepaalde aspecten. De hostouders van Houda zijn bijvoorbeeld heel lief, maar ik vind het ook niet de bedoeling dat zij daar vooral de rol van therapeut lijkt te spelen. De vader bij Gemima is ronduit raar en dat huwelijk tussen die ouders vind ik ook vrij bizar. Ik denk dat die moeder Gemima momenteel ook een beetje gebruikt als een soort buffer tussen haar en haar echtgenoot en het wel fijn vindt dat iemand nu van binnenuit eens ziet hoe het leven met hem is (absoluut niet oké). Ik vraag me echt af of die gezinnen ook maar aan enige screening worden onderworpen, maar waarschijnlijk niet want hoe problematischer hoe beter er televisie kan worden gemaakt.
[spoiler]
Ja ik ben nu die aflevering 7 aan het kijken en die hostouders van Julie haar de hele tijd klusjes geven terwijl ze ziek is. Ik heb echt medelijden met haar wat een rot situatie.
Die hostvader van Gemima is wel raar maar gelukkig is die moeder wel lief tegen haar.
Tess en Houda hebben wel leuke gezinnen denk ik en ik ben het ook eens dat ik de uitjes minder vindt. Ik vind het wel leuk dat de groep nou met elkaar bonden, maar ik kijk meer voor de au pairs wat ze moeten doen in het gezin als je aupair bent
[/spoiler].
This text will be blurred
omg kan iemand aub die moeder (harjeet) in gastgezin van gemima weghalen van de vader (bobby)
ze verdient echt beter ![]()
![]()