Nah kijk uiteindelijk doet de productie het zeker wel om de views. Iemand haalde hier eerder al aan hoe dit gaat en dat is absoluut niet omdat men hierbij echt het allerbeste voor de au pair en de betrokken kinderen wil. Dan hadden ze dat familievlogger-gezin er wel uit gelaten bijv. Dus hier zal de waarheid ook ergens in het midden liggen.
Ja snap ik, dat zei ik laatst zelf ook, maar zij gelooft de productie wel als ze de au pair er niet fraai uit laten zien.
Overigens heb ik alles gekeken en alsnog geen idee waar ze op doelt.
Volgens mij zeiden ze in hun voorstelinterview ook iets van dat het een man of vrouw kon zijn. Dus ik denk eigenlijk niet dat de productie in dit geval de schuldige is
Dat gezin van Marnik, arme kinderen en hij heeft het ook zo met ze te doen…
Vind hem zo’n ontzettende lieverd… Brak echt toen hij zo emotioneel werd…
@instantramen Oooh, op welk Instagram account vond je dit?
Ahhh Marnik is echt top.
En ik snapte niet waarom Maud het nergens okee vond maar toen ze haar verhaal deelde maakte het wel sense
Waar op insta lees je dit? Dan ga ik effe alles lezen. Vind dat laatste wat ze zegt apart en ook niet helemaal netjes. Of het nou waar of niet waar is. Al denk ik dat het onzin is.
op haar eigen insta waar een nederlander een comment had achtergelaten, heeft ze inmiddels wel weer verwijderd
Ja, dat klopt! Aan het begin grapten ze dat, als het een meisje was, zij de vader niet te leuk mocht vinden, en als het een jongen was, hij de moeder niet te leuk mocht vinden. Het lijkt mij dat, als je ervan uitgaat dat er een vrouwelijke au pair komt, je überhaupt niet eens de mogelijkheid van een mannelijke au pair bespreekt…
Het is weer tijd!!!
Oh leuk, Canada deze keer!
wow toevallig, ik heb afgelopen weekend nog oude afleveringen gekeken. leuk!
ik vind het leuk dat het allemaal meiden zijn want die vind ik altijd leuker om te kijken dan jongens haha. wel chill voor hen dat het niet in de vs is want al die families lijken gestoord maar miss is dat hier ook wel haha. vond italie toen relatief meevallen
Samenvatting
dat belgische meisje vind ik heel lief en leuk overkomen maar omg dat jongetje met lang haar lijkt me nu al een terrorkind. ik vond het ook wel opvallend dat er potty training op haar takenlijst staat, die ouders zijn altijd thuis dus die kunnen dat ook gewoon doen toch? of is dat normaal haha
ik ben ook wel benieuwd naar dat meisje dat later komt, met die bril. ik weet alle namen nog totaal niet hahaha
Ja dat Belgische meisje lijkt me ook lief! Die Tess is echt een classic verwend prinsesje haha, zie het haar echt niet langer dan een week volhouden
ik heb t idee dat dit best meevalt? ze had toch ook dr verpleegkunde diploma al? dan moet je echt wel tegen wat kunnen
maar pas 1,5 aflevering gezien dus wie weet haha
Tess heeft echt zo’n Engels accent, wel grappig
Oh haar vader is Engels ![]()
Niemand in Engeland spreekt zo goed verstaanbaar Engels haha ze klinkt echt heeel goed
Ik kan daar slecht tegen, het voelt net alsof mensen die zo mooi Engels praten allemaal meedoen aan een toneelstuk of zo. (Misschien is het wel deels jaloezie.)
Haha klopt ik ben er wel jaloers op, als ik Engels spreek hoor je gewoon dat ik een allochtoon die in Limburg woont ben.
haha van die pretentieuze mensen op school vroeger