NPO Au Pairs

Die kinderen van de williams, hoe dat jongetje achterin de auto zit. Valt hij in slaap, wordt hij aangetikt door zn zus en hij schiet gelijk rechtop en meteen een grote neppe lach. Zitten ze samen met zo’n neppe lach naar de camera te kijken pfff echt eng, en dat uitje naar de speeltuin, alleen maar foto’s en video’s. Er werd amper gespeeld. Sneu voor die kinderen hoor!

@justhereforthefun het komt ook door het directe en niet neppe gedrag van de Nederlandse aupairs denk ik. Volgens mij verwachten die Amerikanen dat je de hele dag Omg thaaank youuu sooo much doet over dat je bij hun mag worden uitgebuit en als je dan zegt dat je het niet leuk vindt dan schieten ze gelijk in defensive mode en lag het allemaal aan jezelf want zij waren So nice to you and look at what we did for you and at how ungrateful you are! Ze kunnen niet tegen de waarheid en vinden het ook rude als je er wat over zegt.

5 likes

ik dacht dat dit een grap was maar het gebeurt dus letterlijk zo :joy:

1 like

Dat vond ik zo verdrietig. Dat je als kind volledig geconditioneerd bent om leuk te doen voor een camera. Heb echt met ze te doen.

Vraag me echt af hoe het straks gaat met de generatie ‘kinderen van mominfluencers’.

2 likes

Ben echt benieuwd of die familie dit terug krijgt te zien en of dit ook maar iets met ze doet (verwacht van niet).

Ik vind deze au pairs wel allemaal zo emotioneel volwassen :ok_hand:t2:

3 likes

nog steeds een domme amerikaanse MAGA trol maar ook achterlijk van de productie dat ze het zo hebben gespeeld (als wat ze zegt over hun expliciete eis waar is)

2 likes

Maar waar doelt ze in haar laatste alinea op? Wat moet ik me voorstellen bij ‘unethical practices’, zover dit uberhaupt al aan de hand was.

ja idk dat stuk is voor mij ook een raadsel

1 like

Is gewoon een dramatisch mens die Shantel die voor haar familie probeert om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven. Grappig wel dat ze zegt dat productie het voor de views doet en daarna dat de au pair naar huis moest vanwege tja wat zegt ze nou, drama met zijn familie? Maar dat ze daar dan wel in gelooft maar in hun stukje moeten we niet geloven…

Nah kijk uiteindelijk doet de productie het zeker wel om de views. Iemand haalde hier eerder al aan hoe dit gaat en dat is absoluut niet omdat men hierbij echt het allerbeste voor de au pair en de betrokken kinderen wil. Dan hadden ze dat familievlogger-gezin er wel uit gelaten bijv. Dus hier zal de waarheid ook ergens in het midden liggen.

3 likes

Ja snap ik, dat zei ik laatst zelf ook, maar zij gelooft de productie wel als ze de au pair er niet fraai uit laten zien.
Overigens heb ik alles gekeken en alsnog geen idee waar ze op doelt.

Volgens mij zeiden ze in hun voorstelinterview ook iets van dat het een man of vrouw kon zijn. Dus ik denk eigenlijk niet dat de productie in dit geval de schuldige is

Dat gezin van Marnik, arme kinderen en hij heeft het ook zo met ze te doen…

3 likes

Vind hem zo’n ontzettende lieverd… Brak echt toen hij zo emotioneel werd…

@instantramen Oooh, op welk Instagram account vond je dit?

1 like