NPO Au Pairs

Sharel vindt zichzelf echt heel wat haha die praatjes nu, over die 4 kinderen, alsof zij dat aan zou kunnen. Ze praat ook alleen maar over zichzelf
Wel echt medelijden met Gohar wat een puinhoop

2 likes

Haha Sharel ruzie met het gezin waar ze tijdelijk slaapt.

omg die cliffhanger haha, ik wil echt verder kijken nu!!

Huh ze krijgt toch juist ruzie met dat christelijke gezin van Gohar?

Arme Gohar, wat is dit voor gezin zeg? Je kan toch ook niet zo’n jong meisje de verantwoordelijkheid geven over 4 kinderen… en al helemaal niet met die chaos erbij.

2 likes

ja ergens vind ik het ook heel onverantwoordelijk van de npo zelf, die moeder heeft het duidelijk niet onder controle, zo’n meisje is toch geen heropvoeder maar gewoon een soort van extra hand? heel zielig idd

4 likes

Ik heb ook gekeken vanavond!
Maar vraag me af: deze ouders zien dit ook terug denk ik? Wat denken ze dan :scream:

Ja precies, zij kan hier toch ook niks mee? Moet zij daar structuur in dat gezin gaan brengen ofzo, is toch niet te doen? Inderdaad ook rare keus van de npo.

1 like

Net aflv 2 gekeken (ik kijk gewoon met de tv mee zegmaar ;)).
Jeetje echt zielig voor Gohar, ze is echt een leuke meid, maar dat gezin… pfff! En dat hippiegezin vind ik wel echt cool haha en Lily ook. Vind Leah ook wel een leuke nuchtere meid, benieuwd hoe zij het doet en daar gaat hebben. Maar Sharel… dacht bij alfl 1 van: ooh schattig meisje, leuk dat ze kinderombudsman wil worden. Maar ze wordt met de tijd arroganter en verwender. Ben benieuwd naar de juiceeee!

5 likes

Ja dat zeg ik toch haha… Gezin waar ze tijdelijk slaapt… Dat is toch dat gezin van Gohar?

OH ik ben 't woordje ‘niet’ vergeten. Ze krijgt niet ruzie met het gezin van Gohar maar met haar eigen gastgezin.

1 like

Waarom lijkt het alsof er enkel problematische gezinnen meedoen, sjongejonge

1 like

Ik vind het best heftig dat die kinderen geen ontbijt op hadden en na school dan maar ff Mac krijgen. En dan ook ‘s avonds om 22:30 pas avondeten? Vind t bijna een vorm van verwaarlozing

9 likes

Wow ik ben echt fan van dit programma. Heb npo start dus heb alles al vooruit gekeken haha.

3 likes

Ja ik heb ook alles in 2 avonden gekeken, vond het ook echt leuk! Nu wel jammer dat het al afgelopen is

1 like

Same! Hopelijk komt er nog een seizoen.

ik ben een beetje verliefd op Lily ook. Wat een intens leuke meid. Zo vrolijk en spontaan, en echt megagoed met die kinders. Zo leuk ook dat ze ze matchend aankleed haha, ze heeft er echt wat van gemaakt!

13 likes

Ja ik wil echt besties worden met Lily (jammer dat ik 10 jaar ouder ben) Zou ook zo mijn (toekomstige) kinderen aan haar toevertrouwen

1 like

Stomme vraag maar hoe kijken jullie gratis? Ik moet mijn betalingsgegevens invullen?
Ik wil het heel graag kijken maar niet betalen :nerd_face:

Je moet betaalgegevens invoeren om je reknr te verifiëren, ze schrijven wel direct 2 cent af.