NPO Au Pairs

Thanks! En moet je je dan ook uitschrijven om te voorkomen dat er maandelijks iets wordt afgeschreven?

yes!

Top! Dankjewel!!

Ik heb ook maar npo plus gekocht hahaha

Omg Sharel :joy::joy:

Die meid echt met dat laatste etentje. Pfffff

Ik vond echt knap dat de anderen nog zo probeerden te praten. Hoeft echt niemand bij mij te flikken om zo met dat telefoontje te appen terwijl je begroet wordt en gesprek te negeren.

2 likes

En hoe ze weg ging bij dr eerste gezin! Wauw.
Maar om het even op mezelf te betrekken, ik heb ooit gewerkt op een camping in Frankrijk en ik had geen klik met de familie van wie de camping was helaas, maar dat is zo lastig en spannend om aan te geven dat ik het wel heel knap vind dat Sharel het heeft gedaan, maar de manier waarop had beter gekund. Ik heb dat namelijk niet gedaan en ben uiteindelijk weggestuurd door de familie.

Door dit programma heb ik zoveel zin om ook als au pair aan het werk te gaan. Ik wil het al een aantal jaar maar ik heb het nog steeds niet gedaan en ik zou ook niet weten wanneer maar misschien moet ik het gewoon een keer doen. 2 vriendinnen van me doen het al twee jaar en wat die allemaal meemaken, echt heerlijk

1 like

Over het 2e gastgezin van Gohar:

Ik ben wel heel benieuwd waarom Gohar weg moest bij het 2e gezin, die kids hadden ook geen idee, lijkt wel alsof moeder zelf het gewoon te moeilijk vond om afstand te nemen
en omg dan ben je klinisch psycholoog, aka zou je wel wat kennis moeten hebben van goeie communicatie enzo, stuur je een jonge meid in een vreemd land een appje dat ze morgen weg moet zijn, like what?

12 likes

Ja dat is inderdaad ook verrekte lastig, aangeven dat het niet klikt. Je zit dan ook nog met het verschil in cultuur. Althans daar had ik wel last van en dat was nog maar Ierland. ik bleek toch wel heel direct te zijn, wat hier in Nederland dan weer veel minder is.
En idd de manier waarop zou misschien beter kunnen, maar ze is 19 jaar en dit is gewoon een ervaring waar ze van leert en mee kan nemen. Zodat ze later, als omaatje, tegen haar kleinkinderen kan zeggen hoe het niet moet :wink:

1 like

“sorry dat jullie mij zo hebben ervaren”
Meid. Zeg dan niks.

Aflevering 5:

Ja dit dacht ik ook! Kinderen willen nooit dat hun oudes weggaan, totdat ze compleet gewend zijn en het wel leuk vinden met iemand. Maar dat zal nooit gebeuren als die moeder er altijd bij blijft. Heel raar.

Overigens ook echt bizar, die moeder bij Leah. ‘I don’t want to hug you because you yelled at my child’, ehm, what the fuck? En dat kind geen afscheid laten nemen, echt bizar. Maar goed ik vond dat mens al de hele tijd heel raar dus snap überhaupt al niet waarom Leah het daar zo leuk had haha

12 likes

Die dacht ook dat de overheid de bevolking dom wil houden via het water (toen ik al die spoort niet)

9 likes

Ja :joy: :joy: :joy:

Heb ook alles gebingwatched, vond het echt een leuk programma.

Weet iemand wat voor kleding style Lily heeft? Hoe dat heet zegmaar. Want vind haar kleding zo gaaf elke keer, wil inspiratie opdoen op pinterest maar weet niet op welke style ik moet zoeken.

Denk gewoon streetstyle, ze verkopen dat allemaal bij fashionnova

1 like

Ik vond het er vooral allemaal heel erg 90s uitzien.

2 likes

Net ook alles gebinged. Ik heb echt zo’n girlcrush op Lily. Wat een geweldig mens is dat. Altijd positief en opgewekt, hou ervan!

5 likes

Eerste reactie op 't forum, maar ik ken niemand anders die dit kijkt met wie ik dit kan delen, maar ik vind Leah zo leuk! Heel rustig en verstandig, maar ook heel spontaan en gezellig met iedereen. Ik zou met haar echt goed vrienden kunnen zijn! En Lily ook, schatje is dat.

5 likes

Jeeetje die Sharel. Wat een onbeschoft meisje… tsjonge.

2 likes