Wow ik wist niet dat dit nog steeds bestond
Nee was ook een recap van 50 jaar ter land ter zee
Ja ik kreeg ook meteen allemaal nostalgische gevoelens! Had het er met mijn vriend over dat het echt leuk zou zijn als ter land, ter zee en in de lucht weer op tv zou komen. Het was zoveel leuker dan alle troep die nu op tv komt. Maar toen zagen we alle terugblikfilmpjes van mensen die keihard op hun hoofd vielen, gebroken ribben opliepen etc. en nu begrijp ik wel waarom het van tv is.
Hahhaa ja die ijsbaan ook, totaal weggetorpeteerd. Mijn vriend zei ook bij alles ‘ja vroeger kon dat gewoon nog’ ‘och kijk dan ja vroeger he’
Ik vond de home video’s ook zo leuk om terug te zien, haha. Dat was ik helemaal vergeten.
Oh, en oppassen! heb ik laatst ook gezien. Ergens in de middag zijn er herhalingen op tv.
Dat achteruit rijden was wel echt sketchy.
Jazeker!
Ik zou hier trouwens toch wel graag aan mee willen doen
Wie gaat er nog meer Zomergasten kijken?
Moest me persoonlijk even over het idee van Theo Maassen heen zetten maar vond het stuk dat ik vorige week zag goed te doen. Ben wel nieuwsgierig naar de DoP van vanavond.
Kijken er nog forummers naar “Waar doen ze het van?”
Zit me weer lekker te ergeren aan die rijke familie hehehe
Ja ik erger me steeds kapot als hij door z’n kasboekje gaat en hoe hij zichzelf dan een schouderklopje geeft
Verder wel een vermakelijk programma
Ik heb alles al gebinged, wat een vreselijke vent is hij.
Zijn die kinderen van hem en is die vriendin nieuw?
En dat stel wat in een camper wil (nou ja, wil…) gaan wonen. Serieus hoeveel spullen kun je hebben.
En snap niet bij dat stel met 9 kinderen dat zij €250,- uitgeven aan een dagje trampoline springen ??? Ben je gek ofzo. En hoezo dan zoveel flesjes melk kopen om die babygeitjes te voeden? Doe dan de helft, laat ze een flesje delen.
Ik ook, echt een heerlijk programma. Alleen jammer dat de informatie over inkomsten en uitgaven maar magertjes gedeeld wordt. Geef gewoon een duidelijk overzicht. Vooral als er dingen als deurwaarder of incasso staan ben in heel erg benieuwd.
Die rijke vent, heb me ook zwaar aan hem geïrriteerd. Maar hij wordt ook wel enorm geframed in de montage heb ik het idee. Met dat optrekken van die auto telkens en rechts inhalen. Waarom zou je dat op camera doen? Heb het idee dat ze dat wat extra aanjagen want leuk voor tv/irritainment.
Oh, ik kijk het gewoon op tv. Wordt het echt zo erg?
@Sam.so.niet Een uitgebreid overzicht van inkomsten had ik wel bij het vorige seizoen willen zien bij die oplichter.
Ik kijk nu de tweede aflevering van Waar doen ze het van. Dat gezin dat in een camper wil gaan wonen heeft echt flink opgeruimd haha. Ik erger me wel echt aan hen. In de vorige aflevering was die man bijna trots dat ze nog 300 euro overhadden maar dat was omdat ze de hypotheek niet betaald hadden?? En ze geven echt veel geld uit aan de supermarkt en snackbar. Hoe geeft een gezin met twee kleine kinderen €40 uit aan 1x snackbar??
En ik snap niet hoe je in eerste instantie ZO VEEL zooi krijgt? Zeker aangezien maar één ouder werkt en ze “maar” twee kinderen hebben i.t.t. het grotere gezin. Ben ook benieuwd of ze nog vertellen waarom de vrouw geen baan heeft, zeker als je zo in de schulden zit.
Sorry zo veel ergernissen haha
Ik erger me eigenlijk het meest aan dit gezin inderdaad
Ja en ook hoe bedenk je om in een camper te gaan wonen? Hoe vind je daarna dan ooit weer een huis? Met weinig inkomsten.
En nu met zoveel zooi, hoe lukt het om in een camper te wonen, ben heel benieuwd hoe hun dat af gaat.
Ik keek het net voor het eerst en inderdaad; zoveel vragen over dit gezin. De meest logische oplossing lijkt me meer inkomsten genereren. Maar er is (nog) niet uitgelegd waarom zij niet werkt en ze noemen dat ook zelf niet als oplossing.