Nu op tv-topic #2

Ik kijk “Temple food” en vind het een mooie reeks. (Npo2)

2 likes

Ik kijk Het Perfecte Plaatje in Zuid-Afrika en ik zou een hele andere ranking maken op basis van de eerste shoot

1 like

Dit staat bij mij nog niet op Videoland? Er staat wel ‘elke donderdag’, zou het dan vanavond pas online komen? Waar kijk jij de eerste aflevering

1 like

Ik kijk ook via videoland ‘het perfecte plaatje op reis’

1 like

Ik zag hier ook een aflevering van deze week maar de vibe tussen die 2 vind ik wel wat gek. Alsof het niet helemaal botert kreeg ik het gevoel.

Ja, ze lijken er beide totaal anders in te staan/mee om te gaan. Ik vind dat verschil wel interessant maar maakt de communicatie soms wat stug ofzo? Of mist de “vibe” idd

2 likes

Wie gaat ook Het Onbekende kijken?

Ik ben wel benieuwd, heb nog steeds geen idee wat het inhoud - toepasselijk met die naam :joy:

Ik vind het iets te veel om Renze draaien… Heb de aflevering terug gekeken en heb daardoor best veel kunnen vooruit spoelen. Ik hoef niet weeeeer n shot dat Renze mysterieus zijn kopje koffie drinkt.

Tot nu toe vind ik het mwah, ze hadden er meer uit kunnen halen.

2 likes

Wat is Even tot Hier weer goed vandaag :ok_hand::grin: wat een top programma is dat toch

7 likes

Echt balen dat deze week laatste aflevering is

ik zit het nu terug te kijken en echt heerlijk hoe ze Duncan ook hebben nagedaan

3 likes

Omg deze aflevering van Frank Visser is heerlijk. Arme Victor. Wel erg dat gewoon het complex heel gehorig is.

2 likes

Dat programma van Powned ‘Rutger en de Nationalisten’ is zo vreemd. Hij stelt af en toe een kritische vraag, waarbij de nationalisten niet goed uit de verf komen. Het heeft iets weg van spot maar het geeft ook extreem rechts een podium om allerlei onzin te verspreiden. Ik ben benieuwd waarom dit programma gemaakt is; laten zien dat deze mensen wel een podium krijgen op de omroepen? Is dit spot drijven met extreemrechts door iets minder extreemrechts?

Ja dit vond ik ook. Ik kon het helemaal niet duiden, wat is nu zijn doel hiermee? Want ik vond zijn kritische vragen overkomen als een manier om zichzelf te distantiëren van wat te extreem gedachtegoed, maar ondertussen deze denkbeelden wel een podium te kunnen geven of zo. Dat voelt wat onoprecht.

2 likes

Ik heb dit gekeken en ik heb echt bewondering voor die geadopteerde mensen die heel open hun verhaal deden.

Bekijk Nadia: Ik ben kritisch op mijn adoptie op Ik ben kritisch op mijn adoptie gemist? Start met kijken op NPO Start

1 like

Thinking out loud, is dit wel de oplossing? Als mensen geen podium krijgen in de mainstream media, zijn ze er nog steeds. Ze zoeken dan hun eigen kanalen op en vergaren daar bekendheid bij een groot publiek. Daar heb je dan geen vat op en het vergroot polarisatie?

Ik denk eigenlijk dat het anno 2023 wishful thinking is dat je nog iets aan de polarisatie kunt doen m.b.t. de media.

Bedoel je hiermee dat de media sowieso voor polarisatie zorgen?

2 likes

Ik denk dat de invloed van traditionele media (bijv. om polarisatie tegen te gaan of andersom) de afgelopen 10 jaar behoorlijk is afgenomen, ook omdat het internet nu echt wel een wild west is geworden.

2 likes