Ik kijk de oranje pubquiz en tot nu toe wordt zowel het hele oeuvre van Marco Borsato als Ali B genegeerd
Ja, echt zonde.
Goed bezig! Die Loulou gal, hahaha heerlijk
Haha ja ik ben hier somehow best goed in blijkbaar? Haha! Ik twijfel alleen wel echt over die Gladiola trouwens!
Ik zag alleen Ruben van der Meer meteen. Bij de rest was ik echt clueless.
Ja helemaal mee eens hoor haha ik denk dat zij in die bus ook al zaten van ājezus moeten we weerā
Knap!
Gladiola holt moest ik net ook ineens denken aan harm Edens, vanwege de gladiool. Hij presenteert altijd een programma over de vierdaagse en ik zie hem hier ook wel voor aan.
En ik mis Valerio op tv, vind hem toch zo grappig.
Maar Harm heeft een langer gezicht. Zou wel leuk zijn!
Iemand Frank Visser aan het kijken? Is dat hondje ziek? Ziet er zo akelig uit
Ik kijk naar Het Blok maar jeeezus wat een gepraat alleen maar. Je ziet niks van de verbouwing zelf en ik vraag me van de helft van de deelnemers af of ze überhaupt wel dingen zelf doen. Ineens zijn alle muren gestuukt terwijl je niemand iets hebt zien doen. Je ziet ook niet dat ze werklui inhuren voor klussen en daarmee bijv. met hun budget moeten schuiven. Het enige waar het om gaat is die domme bakwagen waarbij ik denk, waarom huren ze geen tweede?
Over de bakwagen en over dat kind dat ze zo missen
Ik vind het wel vermakelijk om te kijken alleen ik erger me zó aan die twee jonge koppels
Het ene koppel zit alleen maar te janken omdat ze hun kind missen, heb ook het idee dat ze precies 0 voortgang maken. En het andere koppel is alleen maar egoĆÆstisch met zichzelf bezig. Volgens mij hebben zij ook echt zoān sad beige meets ordinaire smaak
Heb wel zin in dat ze kamers moeten opleveren en het geld op is en tijdgebrek en dat het dan helemaal ruk is.
Vergeleken met de Australische versie is dit echt net niet.
Ja die vrouw zit steeds met dat miepstemmetje te zeggen dat ze haar kind mist en dan gaan ze dus super vaak naar fucking leeuwarden om dat kind op te zoeken. En dan weer huilen dat het verbouwen niet opschiet. Goh.
Vind dit programma zo frustrerend maar ik kan niet wegkijken. In Australiƫ zijn ze veel meer gedreven en hebben ze echt creatieve ideeƫn. Dit is gewoon 8 weken Nederlands zeiken.
Vanavond wordt Frank Visser juicyyy!
Wel jammer dat beuving het doet vandaag
Nee ik vind Beuving ook leuk! Ook een beetje sullig, maar iets minder gevat
Die vrouw is niet goed
Welke van de 2