Nu op tv-topic #2

Ze zijn in m’n dorp, hopelijk klink ik niet zo :joy::joy:

Hahahaha! Ik zou zeggen: post in het FF Talk topic. Dan kunnen wij oordelen

Voor de mensen die het blok kijken: de huizen staan inmiddels op funda (kwamen toevallig voorbij in mijn dagelijkse update: Niersstraat 24)

Ik vind de huizen er nog verbazingwekkend goed uitzien. Ben dus heel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren dit seizoen want ik vind tot op heden geen een van de stellen echt klustalenten

2 likes

Als ze de vraagprijzen ook werkelijk krijgen hebben ze allemaal wel een goede overwaarde.

2 likes

Wie kijkt ook naar bestemming X?

:raising_hand_woman:t3:

Leuk programma tot nu toe! Zou er zelf wel heel slecht in zijn :joy:

2 likes

Heb ook geen idee waar ze zijn :sweat_smile:

2 likes

Ik keek ook, vind het heel leuk! Ik hou ook echt van topografie

2 likes

Kijkt er iemand ook glory 92? Ik kwam er pas achter wat voor een kanon Melvin Manhoef was, echt indrukwekkend (hij is nu één van de analisten)
Hij gaat als het goed is dit jaar weer de ring in

Ik! Dacht echt dat t stom zou zijn, maar ik vind t echt leuk om mee te puzzelen en hints te zoeken.

2 likes

Omg deze aflevering van Frank Visser is weer geweldig. Al meerdere keren in een deuk gelegen

1 like

Ja ik kijk het ook! M’n achterneefje doet mee aan het programma waardoor ik het ben gaan kijken maar ik vind het zelf mee puzzelen ook heel leuk dus daarom kijk ik het nog!

1 like

Oke echt goud! Heb me weer vermaakt. Arme Victor. Kan iemand die man een welverdiende vakantie geven?

Pohh, deze vrouw was intens

4 likes

Ja idd, snap wel dat die buren zo voorzichtig waren met praten. Hoop ook wel dat die vrouw hulp krijgt, want dit kan zo niet langer

1 like

Kijkt er iemand Zeeman confronteert? Wat een enge vrouw die haar vriend stalkt!!!

1 like

Had eerst mn twijfels bij Over de Oceaan. Vind het erg leuk! Leuk groepje deelnemers.

1 like

Ja same! Heel leuk programma

2 likes

Poooooh die zee van lichtjes bij Ed Sheeran op Pinkpop, wat bizar hoeveel mensen daar nu zijn!!

(via NPO te zien)

1 like

Net de finale van Bestemming X gezien, hoewel ik het programma goed in elkaar vond zitten was de finale een beetje een anti climax…

2 likes