Nu op tv-topic #2

Ik ben echt in de war :joy:

4 likes

Misschien heeft Will Koopman dit stukje niet vooraf geregisseerd :wink:

1 like

Haha

2 likes

Ik was helemaal blij vanwege de nieuwe start van Hello Goodbye. Duurt de aflevering maar 20 minuten. :sob:

1 like

@Vaiana heb je mr visser doet uitspraak gezien :open_mouth::open_mouth:

Ja deels! Bart Beuving :smiling_face_with_three_hearts:
Maar wel weer een bizarre zaak

Die badkamer omg :nauseated_face:

3 likes

Die was echt niet een maand geleden schoongemaakt! Maar die wc zat ook echt op een gekke plek? Zo schuin?

1 like

Hahaha ja maar dat bed stond ook in de keuken dus ja :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja qua indeling had die man niet echt zijn best gedaan. Je kan prima wat van dat huisje maken, maar dan moet je wel ff creatief zijn. Tuurlijk, die keuken was lelijk en de kozijnen moesten ook vervangen worden. En die badkamer natuurlijk
Maar was blij dat het gelukkig niet weer over een schutting ging.

1 like

Zo gaat het wel helemaal goed met Sander bij Eva? Vind hem normaal coherenter uit de hoek komen.

Denk dat het ook door Eva komt. Vind haar helemaal niet zo sterk meer, praat er ook steeds doorheen op curciale momenten

1 like

Rijdende rechter is genieten hoor, wat een dramatisch mens

3 likes

Kijkt er ook iemand “onderweg naar liefde” op npo 3? Haha echt te cringe, heeerlijk

7 likes

Omg die Martijn is zoooo irritant

Met z’n Nee zeggen spelletje

5 likes

Ja die Martijn is echt een :sob: walgelijke :sob: vreselijke :sob: man :sob: met zn blote voeten en carnivoor dieet. En die meid is wel echt veeel te accepting van al deze shit, dat hij haar op zo’n typische wijze vertelt dat hij het niet ziet zitten is echt een blessing in disguise. Snap niet hoe hij denkt dat hij een goede deal is???

9 likes

Omg ik kijk nu ook het is echt vreselijk
Bij welke aflevering zijn jullie

1 like

Nu weet ik het. Die Joeri van Onderweg naar liefde praat precies hetzelfde als die Vincent uit Italië van B&B vol liefde

Allebei kapotsaai ook

3 likes

Door de berichten hier ben ik dit nu aan het kijken maar de tering wat is dit cringe, zit er nu misschien 10 minuten naar te kijken :joy:
Maar love it

1 like

Het is heeeerlijkk

En die Sytse wordt steeds geiler volgens mij

5 likes