Nu op tv-topic #2

Ooh ja ik vind het misschien nog wel irritanter dan die zwevers, met hoe ze doet en praat. Ik heb ook het idee dat ze alleen bespaart wanneer het haar uitkomt en dat recht lult wat krom is als ze een keer ‘teveel’ uitgeeft in haar ogen.

Moet trouwens ook elke keer lachen bij het intro dat die van dat rijke gezin zegt: Geld heeft me nog geen dag geïnteresseerd. Dan denk ik elke keer ja dat is makkelijk praten als je het hebt.

10 likes

Ja nergens voor willen betalen ‘ja ik had trek in een frikadel’ :joy:

4 likes

Ik vind het ook grappig dat Anita en haar ex man uit elkaar zijn, maar hij is er altijd?! Gewoon echt altijd :joy:

5 likes

Ja, ik vond het ook een vaag verhaal waarom ze nou wilden scheiden

Mijn vriend gelooft niet dat ze gescheiden zijn. Hij denkt dat ze op alleen op papier gescheiden zijn zodat zij niet hoofdelijk aansprakelijk is voor het faillissement van zijn bedrijf.

3 likes

Ja dit denk ik ook.
Ik moet juist wel om haar lachen. Zelf probeer ik ook altijd een koopje te scoren, zij trekt dat nogal ver door maar is verder wel reëel in wat zaken kosten en dergelijke. En ze heeft het geld wel en kan het aan bepaalde zaken wel uitgeven (en nee niet alleen de frikandel en haar sigaretten haha maar ook die dure lamp thuis of haar auto).

Ja ze verdient genoeg maar koopt vervolgens wel 10 pakken spekjes in de aanbieding. Zo schaamteloos

Ik vind haar echt een ongezellige gier

3 likes

Ja ik ook. Ik vind haar echt toonvoorbeeld van een vrek.

2 likes

Ik vind haar financiën juist vreemd. Ze had ondertussen ook een schuld van €2.000 die afbetaald moest worden?

Ja dat vond ik wel ook vreemd. Die constructie van die drie (moeder, vader en zoon) hangt aan elkaar van leningen haha

2 likes

Blijkbaar hebben ze een Bed & Breakfast gehad? Ik vroeg me toen wel even af of ze daar bij het ontbijt ook melk serveerde die al dik over de datum was?

En Dirk Jan, hij wekt bij mij echt steeds een irritatie op als hij alles maar weer probeert goed te lullen ‘dat dit op zijn pad moest komen en een les is’ Net zoals met die gebroken heup. Nee vriend, je bent van de trap gelazerd, heb je heup gebroken en die had je gewoon moeten laten behandelen.

4 likes

Ja echt!! En dan dat strompelen waarbij je ziet dat hij gewoon over zijn gewricht draait. Thanks he voor de extra zorgkosten. Dit gaat alleen maar meer klachten opleveren :sweat_smile:

Ja en hij is gewoon nog een jonge man, maar hij loopt nu al als een oude man. Op den duur moet hij toch geholpen worden, of hij beland in een karretje, maarja daar zal hij dan wel weer 1 of andere vage draai aan gaan geven.

Krijg sowieso een beetje een rare sekte vibe als ik zie hoe het daar gaat.

3 likes

Ja ik werd helemaal ongemakkelijk van het kijken naar hoe ze gingen “vertrouwen”

6 likes

Maar eerst kregen we even mooi zicht op zijn, dan wel geblurde, blote kont toen hij een duik nam in die modderpoel en toen naakt strompelend met haar weer richting de boerderij liep. Had van mij ook eruit geknipt morgen worden.

4 likes

Ik zit weer te genieten van de slimste mens België. Dana Alferink, love hem! En morgen Raven van Dorst. Echt een van mijn lievelingsprogramma’s :heart:

1 like

Ik las dat het binnenkort EINDELIJK in Nederland te zien is :clap::clap:

3 likes

Dit programma is de reden dat ik elk jaar voor een VPN betaal 🥹. Waar las je dit?

1 like

Insta van Daan Alferink!

1 like

Zit er iemand ook klaar voor het Televizier gala? :eyes:

1 like