Nu op tv-topic #2

Denk dat het ook door Eva komt. Vind haar helemaal niet zo sterk meer, praat er ook steeds doorheen op curciale momenten

1 like

Rijdende rechter is genieten hoor, wat een dramatisch mens

3 likes

Kijkt er ook iemand “onderweg naar liefde” op npo 3? Haha echt te cringe, heeerlijk

7 likes

Omg die Martijn is zoooo irritant

Met z’n Nee zeggen spelletje

5 likes

Ja die Martijn is echt een :sob: walgelijke :sob: vreselijke :sob: man :sob: met zn blote voeten en carnivoor dieet. En die meid is wel echt veeel te accepting van al deze shit, dat hij haar op zo’n typische wijze vertelt dat hij het niet ziet zitten is echt een blessing in disguise. Snap niet hoe hij denkt dat hij een goede deal is???

9 likes

Omg ik kijk nu ook het is echt vreselijk
Bij welke aflevering zijn jullie

1 like

Nu weet ik het. Die Joeri van Onderweg naar liefde praat precies hetzelfde als die Vincent uit Italië van B&B vol liefde

Allebei kapotsaai ook

3 likes

Door de berichten hier ben ik dit nu aan het kijken maar de tering wat is dit cringe, zit er nu misschien 10 minuten naar te kijken :joy:
Maar love it

1 like

Het is heeeerlijkk

En die Sytse wordt steeds geiler volgens mij

5 likes

Poahh ja mn vriend en ik steeds schreeuwend naar de tv Sytse chill nou ff maat!!!

2 likes

Ja echt, snap niet waarom die Marieke hem nog niet naar huis heeft gestuurd want ze vindt m duidelijk niet leuk.
Ik kijk nu de aflevering van gister maar jeeeemig die Joeri heeft zelf geen persoonlijkheid maar die meiden die bij hem langskomen ook niet zeg, zo ernstig allemaal. Echt zo saai om te kijken :skull: waar is carnivoor als je hem nodig hebt!!
Overigs wel leuk die ontluikende tienergevoelens bij Marieke, wat een praktische en krenterige meid :joy:

Nog een toevoeging maar omg haha die Marieke in Spanje die haar date heel ver weg van haar camper laat wild kamperen :joy: zo aso, als ik hem was was dat het moment geweest om afscheid te nemen

3 likes

Ja ik kan hem niet aanzien, zo klunzig de hele tijd, kan nog net zijn eigen luchtbed oppompen. Airfryer in de gaten houden is blijkbaar al te veel gevraagd

En die Marieke uit Noorwegen, zit je dan ongesteld te zijn, aan de diarree en dan 10 dagen niet kunnen (of willen?) douchen :weary: :weary: Kan haar ook niet aan man

Ik vind het dus allemaal op die Martijn na leuke mensen. Gewoon leuke, lieve, sympathieke mensen die vriendelijk en normaal met elkaar omgaan. Ik zou het met Niek echt geen 24 uur uithouden maar ik vind hem wel sympathiek.

Ben er ook blij om want ik vind het echt heeeeel naar om naar van die verschrikkelijke mensen te kijken :joy: Martijn kan ik die aantal minuten nog net cringe hate watchen

Oh Dave vind ik ook een sukkel

1 like

Je voelt gewoon aan alles dat het onecht is en een act, krijg zo de kriebels van hem

1 like

hahah yessss ik heb echt zin en weerzin om dit vanavond te kijken

4 likes

Bedankt voor de waarschuwing, mijn god, wat erg.

Wow zijn date praat wel echt zoooo corperate. En wat awkward die ontmoeting, maar morgen krijgen ze een beetje mot in de auto, zin in!

Wat een lieverd die Niels

2 likes

Ik word echt misselijk van hoe Martijn achter het stuur dat vlees naar binnen kauwt en bij alles vraagt ‘wat voel je nu’?

Ze verdienen elkaar wel tho

3 likes