Welke aflevering gaat dit over?
Die van gisteren! Ik kijk via npo, dus hoop dat dat klopt!
Ik heb npo plus dus denk dat ik verder vooruit kan kijken maar weet niet zeker
Dacht dat ik misschien een juicy ruzie had gemist
Ahhh we konden ons niet inhouden en nu hebben we alles van deze week al gekeken wat een show en wat een cliffhangers
Op npo kan je ook verder vooruit kijken, maar ik dacht dat ik dan niet meer mee kon praten met de rest hier hahaha.
Ja die mot stelde weinig voor maar man wat is hij vermoeiend.
En ja ik vond niels ook echt een leukerd. Die nieuwe kijkt alsof hij echt te langd droog staat.
Ik wil heel graag mijn leven leiden met volle ja’s
hahaha ik kijk nu de aflevering van vrijdag dus niet lezen als je daar nog niet bent maar
dat moment dat Machiel zegt dat hij Marieke wel wil zoenen en dat je dan dat Yello deuntje met “ohhh yeaahhh” op de achtergrond hoort, goede zet van de productie
Vind hem sowieso een beetje een vies mannetje, krijg echt bad vibes van 'm terwijl hij eigenlijk heel “vriendelijk” overkomt
Lol die vrouwen van Walter worden steeds jonger. 45, 37 en dan nu 35. Oh en toevallig is die laatste ook zijn favoriet
Lol dat wildkamperen is 50% van de tijd langs een doorgaande weg
Had toch een meer idyllisch idee erbij
Ik vond dat ook heel naar, omdat het voor mij ook zo tekenend is van zo’n man die denkt dat hij alles maar kan zeggen? Of dat je een vrouw moet veroveren ofzo. I dunno. Kijk een compliment over mooie billen kan ik ook waarderen van iemand waar ik flink mee aan het flirten ben/mn partner weet ik veel. Maar niet van iemand die ik amper ken? En ik heb ook naar de tv lopen schreeuwen dat Marieke en Niels misschien eens moesten tongen om te kijken of er dan wat was, maar dat deze gast zó slecht aanvoelt dat Marieke daar nog helemaal niet is? En dan daarna ook in de volle overtuiging dat het ondanks de afwijzing een goeie move was Gelukkig dat ‘ie het nog vroeg en er niet gewoon voor ging
Oh en extra verdrietig omdat het voor de kijker zo duidelijk is dat Marieke er best even doorheen zit en uitgeput is. Ook hoe zij dan nog vriendelijk reageert en aan zichzelf gaat twijfelen
Een vriendin van mij heeft vroeger met hem gedate, toen was hij ook al zo op zichzelf geilend. Ik vind het echt goede irritainment om te kijken omdat hij echt zo is
Nou inderdaad! Ik vond hem leuk (zelfs nog leuker op insta), maar dit is creepy hoor… een vrouw zegt “nee” maar jij ziet alleen maar “ja”. Vraag me ook af hoe Marieke hier naar kijkt als ze dit op tv ziet …
Oh en Martijn verloor zichzelf even in zijn rol! Toen hij zei ‘ja dat ik niet mag zeggen wat ik denk’ en toen ineens wat anders zei
Haaa dat kan ik me zooooo goed voorstellen. Echt een God-complex. Hoe oud was hij toen ze daten? Hij lijkt me echt zo iemand die in de loop van de jaren alleen maar manipulerender en berekender is geworden.
Gadverdamme Machiel, Neverrr dat ik met hem op een afgelegen plek zou gaan wildkamperen
Gadverrrrr wat een engnek die machiel
Dat ze niet het beste in me naar boven brengt… aka iemand die je aanspreekt op je bullshit
Zo’n 10-15 jaar geleden en toen was hij meeegaadruk en nog niet zo’n tantra-sharing persoon. Wel net zo toxic
Ik ben zo begaan geraakt met Marieke, vind het echt kut voor haar die machiel
Ik denk echt dat hij een enge stalker is/wordt
ahhhhhh wat een fucking engerd in de volgende aflevering ik krijg echt helemaal de kriebels omg Marieke GET OUT
Dit is echt waarom ik mannen niet vertrouw. Je spreekt af om vriendschappelijk iets te gaan doen, zegt duidelik dat er niet meer in zit en het enige dat die vent hoort is jaa leuk ik krijg nog een kans. Is toch walgelijk dat zij daar niets vermoedend met hem rondloopt en hij verlekkerd naar haar billen loopt te kijken.
Als ik Marieke was zou ik die bus naar de sloop brengen en opnieuw beginnen want hij heeft sowieso een gps tracker verstopt