Polly had iets met de tweede kamer aan → geld uit de paraplu → oud-minister Jan Kees de Jager
Polly is al onthuld hè?
Haha meen je? Ik loop achter met kijken
Roxanne herkent al die zangers haha, wel heel knap!
Ik dacht bij die rode nu aan Giel Beelen door het silhouet, maar de hints lijken te wijzen op iemand met een reisprogramma? Chris Zeegers?
Ja Giel Beelen schoot bij mij ook door m’n hoofd. Ook door z’n gezicht met die kuiltjes, z’n tanden en die eh ja, pukkels? Kan het nu niet meer niet zien ook.
Edit: oh en heette hij nou Minnie Belle? Want dat zou een hint kunnen zijn naar dat ie zich toen live oraal heeft laten bevredigen door een callgirl.
Edit 2: OH of het is een hint naar de Giel Mobiel, die mobiele telefoon die altijd van de ene naar de andere bn’er ging toen in zijn ochtendshow.
Giel Beelen was een tijdje op wereldreis toch. Ik vind het gezicht namelijk heel duidelijk op dat van hem lijken.
Minie Bellen - Giel Beelen klinkt ook wel logisch.
Oh geen idee maar dat zou het wel verklaren. Toen hij net lachte zag ik het ook nog duidelijker dus ik denk wel dat het hem is! En idd de hint naar de Giel Mobiel past ook mooi.
Jan de hoop dit?
Make Up Your Mind aflevering 2 in volgorde van opkomst:
Jon van Eerd
Daniel Boissevan
Orgel Joke
Mark Baanders
(Even met de disclaimer dat ik nooit weet wie er al heeft meegedaan haha)
Ja eindelijk Jon van Eerd! Wacht al jaren op zijn deelname
Nee die piraat is 100% Dennis Storm
Dacht ik eerst ook, maar echt veel hints gaan naar Daniel Boissevan.
Williemien > Willemijn > Gooische Vrouwen
Windjes > Speelde in Westenwind
Haak > Speelde in de film zeemeerman
Kompas > Piloot in Gooische Vrouwen
En Dennis Storm heeft juist afstand genomen van televisie en woont heel minimalistisch op Bali. Zie hem niet hiervoor even naar NL vliegen Maarrr, we gaan het zien!
Je weet dat ze expres ook valse hints doen hè . Maar heb even gekeken en hij heeft inderdaad ook zo’n zelfde neus.
Haha jaaa i know, maar toch, ik ben overtuigd! Haha
Handig voor Make up Your Mind zaterdag (vooral voor mezelf haha, I know)
Nikkie ziet er zo prachtig uit!
Hazes?
Lucy is Gordon?
Koen en Sander?
@Michonne ik zou Gordon niet aannemen. Die stopt er halverwege de show mee, omdat hij kwaad wordt