Nu op tv-topic #2

Waarom zitten ze in de media überhaupt Trump zo te normaliseren door dit soort mensen uit te nodigen.

1 like

Ik wil iets posten over De Cirkel maar ik heb er gewoon geen woorden voor :smiling_face_with_tear:

Diepe buiging als jij dit programma uit hebt gekeken :princess:

1 like

Omg Het Verhaal Van is terug! Mensen zijn hun huis kwijt, moeten hun kind begraven en door moeras lopen en wie komt daar smizend op zijn kaplaarsjes langsgelopen? DAAN!!!
17387892803718930911474811225358

14 likes

Ik heb weer aan zijn lippen gehangen hoor!

2 likes

Ja, ik vind het echt leuk om te kijken!

1 like

Return to Paradise is afgelopen en ik heb geen zin om een heel jaar te wachten. Wat een klote cliffhanger.
De romanticus in mij is kwaad :rage::rage::rage:

Ik zap toevallig langs Eva en het gaat nu over Spoorloos. Wat een bizarre en verdrietige situatie.

1 like

Ik heb het ook gezien, echt heel triest inderdaad. Had echt heel erg met die vrouw te doen. Ging dus hierover:
https://www.volkskrant.nl/binnenland/spoorloos-koppelde-ook-marthaines-aan-de-verkeerde-familie-doet-voor-het-eerst-haar-verhaal~bc38ee09/

2 likes

Oh het doet pijn om dit te lezen zeg, wat een ellende
En wat een kutprogramma dat spoorloos

2 likes

Kijkt iemand ook No Way Back op sbs? Ik erger me al een paar afleveringen aan Dennis. Vind het ook jammer dat Danny, Jaimie en Janice naar zo’n kamp zijn gestuurd. Had het hun gegund om verder te komen

Wie kijkt nu ook Make up your mind? Hebben jullie al een idee?

Veel herkenning maar verder geen flauw idee :joy:

2 likes

Ik kijk ook, maar ben hier altijd zo slecht in :joy:
Mijn man zei bij die ene met die vlammen Jeroen Spitzenberger trouwens

1 like

Die heeft al eens mee gedaan

1 like

Oh haha

2 likes

Die met die vlammen: Waldemar Torenstra misschien?

1 like

Heeft ook al eens meegedaan!

1 like

Oooh haha ik stop met wild guessing haha

Pia panna cotta is een tv kok vermoed ik

1 like