Ja door die vlag toch?
En het voetbalstadion, was WK 2010 volgens mn man.
Dan kan die wel echt dansen
Ja dat was ook mijn argument waar het niet v/d Vaart is.
Hoor net rechts van me ook enige twijfel nu, haha
Nou hij had het bijna goed
Onherkenbaar wel
Hahaha de vorige keer was Patrick ook onherkenbaar.
Martien Meiland toch
Ohhhh hahaha
Volgt iemand nog Het Blok? Ik zit er helemaal lekker in, alleen erger me echt kapottttt aan Mark en Heidi. Tegen mijn verwachting in vind ik Victor en Naomi echt heel erg leuk!
Jaaa! Vind dit seizoen leuker dan vorig jaar. Toen Heidi aangehouden werd door de rdw… IK BEN WOEST, fantastisch. Sws dat zij twee nog eens een dramatische exit gaan maken.
Hahaha ja echt heerlijk dat stuk. Victor lijkt trouwens op Shrek als hij in een man veranderd. Can’t unsee.
Ja ik kijk ook nog. Het kwam wel rustig op gang vond ik, met al dat gezamenlijke werk.
En ik krijg gewoon stress als ik naar die vader en zoon en de kunstenaars kijk, doe ff wat nuttigs!
Jaaa. Ik vind de groep echt leuker dan vorig jaar. Inderdaad met Mark en Heidi als perfect irritainment. Wat een stel.
Loop wel een week achter, maar fijn dat ze nu ein-de-lijk individueel beginnen.
Kijkt iemand hockey? Afgelopen zondag was ook den leuke wedstrijd en nu penalty’s maar dan in hockey taal
Vind je dit nog steeds?
Wat een drama dit jaar. Naomi en victor zijn zo sneu met hun pestgedrag wat duidelijk gewoon gebaseerd op jaloezie is, maar die maurits is al helemaal een stuk verdriet. Heerlijke irritaintment.
Mark en heidi hebben wel een goede comeback gemaakt.
Ik vind het gewoon niet meer leuk, bijna ingrijpwaardig voor de productie van een klus programma man man man
Naomi is zo erg pot verwijt de ketel wie is de grootste schreeuwlelijk in het blok?
En Mauritius is zo’n vreselijke meeloper echt genant
Hahaha ik kan er wel om lachen nog eigenlijk
Echt wat een slechte verliezers! En dan een ultimatum stellen over dat andere appartement, kinderachtig. En niemand die er iets van zegt…
Bijna? Vind het echt schandalig dat dit zo kan. Allemaal regels die aan de kant gegooid worden, pestgedrag, ik vind het echt heel jammer. Vond het zo een leuk programma altijd.