Ik vind hem een snor erg goed staan!
Pfff zomergast of niet ik kan echt niet naar Eus luisteren
Ik vind Eva Crutzen in Zomergasten echt zo leuk en echt. Sowieso fan van haar
We zijn er bijna is weer begonnen en het is nu alweer genieten
Ik vind Griet op den Beeck zo’n lastige interviewer. Waarom laat ze niemand een zin afmaken?
Ik ook!
Ondanks griet vond ik het mooi om te zien, Femke fan hier
Kijkt iemand ook vrt zomerhit? Al iets terug was Laura op het podium maar wat had die een aparte broek aan, leek net een luier.
Heeft iemand Briljante Breinen gekeken?
Ja een stuk, laatste half uur ongeveer. Wat vond je ervan?
O beste zangers is weer begonnen. Heb alleen het seizoen met Claudia de Breij gezien en vond het toen echt wel mooi. Beetje cringe maar toch wel weer lekker kijken leuke deelnemers
Was begonnen, uiteindelijk in slaap gevallen. Het idee is leuk, maar ik vind de uitvoering erg matig. Team appel/peer/kiwi? Ook heb ik het idee dat het niet per ze mega intelligente personen zijn, maar vooral goed kunnen stampen. Misschien is dat wel het enige idee achter het programma. Wellicht worden de opdrachten later in het spel ingewikkelder en interessanter, voor nu vind ik het wat zwak.
Jij doet mee aan dat programma toch of heb ik dat verkeerd onthouden?
Haha ja klopt! Ben echt benieuwd wat het grote publiek er van vindt!!
Ik vond het wel leuk. Ik heb wel op Videoland gekeken en dan kan je de eerste twee afleveringen bekijken. Ik kwam er toch beter in, want mijn eerste reactie was hetzelfde als van @PaulieBleeker m.b.t. de teams in de eerste aflevering en de uitvoering nog wat matig vond. Dat gevoel veranderde wel bij de tweede aflevering.
Ik ga even de afl afkijken en de tweede ook proberen, ging zelf gewoon uit van wat meer raadsel achtig opdrachten. Dat vind ik zelf erg leuk.
@Bertie leuk dat je mee doet! Hopelijk ben je ver gekomen! Kan je al wat vertellen over het meedoen? Heb je het als positief ervaren?
Ik heb gekeken maar ben na de maxima weetjes afgehaakt. Ik had duidelijk iets anders verwacht. Nu kwam het bij mij over als: ik ga iets uit mijn hoofd leren en dan komt er daarna een overhoring. Zonder geleerd te hebben kon ik de meeste vragen ook wel beantwoorden dat zegt mij niet dat iemand een briljant brein heeft. En zelfs bij die eerste ronde kon je ver komen door alleen de getallen te onthouden en dan niet op alle vragen antwoord te geven. En heel eerlijk ben ik ook wel een beetje klaar met het zoveelste programma waar het draait om een bondje. Voor mij viel het dus en beetje tegen. Misschien veranderd dat nog maar voor nu denk ik niet ik ga nog een keer kijken.
Meedoen was heel intens want je zit dus op die slaapzaal, én je bent de hele dag bezig. Toen ik thuis kwam heb ik de eerste week continu klokje rond geslapen, zo moe was ik. Maar ik zou het zo weer doen, niet alleen om hoogbegaafdheid meer aandacht te geven (is ook mijn werk) maar ook door iedereen die ik heb leren kennen. Oprecht mijn leven is verrijkt door mijn deelname, en ik hoop uiteindelijk dat van heel veel hoogbegaafde kinderen die nu meer worden gezien ook.
Ik vond het best leuk! Vind jou ook echt een hele fijne persoonlijkheid hebben! Wel gelachen om je leugen van de briljant ![]()
Wel irritant trouwens dat jullie de vragen al beantwoorden voor Linda überhaupt de helft gevraagd heeft haha
Oh als jij bent wie ik denk dat jij bent vind ik jou echt zo leuk!!
Vraag mij nog steeds af of iemand anders het wel vanaf het begin had gezegd. Dat hij of zij de diamant had😂