Nu op tv-topic #2

Ja man dit is echt bijna niet meer te doen! Echt enorme agressors en ik irriteer me ook echt dat de rest daar dan als loopse hondjes meehobbelen.

Oh en die beige koven zijn poep-lelijk

1 like

Nee die man is zo seksistisch en racistisch als maar zijn kan. En zij kan er ook wat van.

1 like

Haha kan me wel vinden in jullie opmerkingen maar ik irriteer me óók heel erg aan de zusjes. Die zijn ook een beetje schijnheilig qua regels en dingen fixen met die kraan enzo.

Maar van Victor en Naomi dan weer heel kinderachtig om hun frustratie over de winst (die ik kan begrijpen) af te reageren op de zusjes.

Maar naast al het irritainment richting de deelnemers vooral veel irritatie naar de productie. Doordat ze zoveel zelf mogen bepalen (ook met die hamertje tik tegen Faisel laatst) zorgt in mijn ogen voor deze situatie. Oké met dat hamertje tik werd er later ingegrepen maar dat was veel te laat.

Ja vind dat de productie echt zich wel wat meer mag bemoeien.

Ik loop achter bij het blok en kijk nu pas de aflevering van afgelopen maandag. Het verbaast me vooral dat de rest van de stellen absoluut niet tegen het kinderachtige gedrag van die viereenheid in gaat.

Sowieso absurd dat die Vic en Naomi zulk pestgedrag vertonen en dat de productie niet ingrijpt. En dat andere stel is al helemaal een setje kontenlikkers dat het wel fijn vindt om mee te waaien met Vic en Naomi.

2 likes

Ik kijk Dubbel gestraft! Vind het tot nu toe vrij bizar.

Vanavond de finale van het blok jongens! En ook de gender reveal van nookie en mau, voor de liefhebbers.

1 like

Wel echt een anti climax dat de appartementen nog niet verkocht zijn

3 likes

Kan Winfried Baijens aub even een beslissing nemen over wel/geen snor want ik kan deze rollercoaster niet aan

Ik vind hem een snor erg goed staan!

1 like

Pfff zomergast of niet ik kan echt niet naar Eus luisteren

2 likes