Nu op tv-topic #2

Pff ik ga zo goed op die trompettist van Maestro :drooling_face:

Haha ik weet precies wie je bedoelt, hij krijgt ook relatief veel zendtijd volgens mij.

En omg wat is Jamai goed zeg.

2 likes

Een nieuw seizoen van break free is weer begonnen. Zo’n mooi programma!

3 likes

Ik zit nu aflevering 1 te kijken en kwam speciaal naar dit topic om te zeggen wat een vervelende vader dit is, pocherig en erg op prestaties gericht. Bah.

Verder blijft dit een mooi program idd!

2 likes

Ik kijk Break Free niet meer en vind het ook vervelend dat het op mijn homepagina van NPO gepusht wordt. Ik zou willen dat ik dat programma kon blocken net als bij Youtube: kanaal niet aanbevelen :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het heel mooi in het begin, maar vind ik het echt niks meer. Kan niet precies uitleggen waarom?

OMG Het verhaal van Nederland is terug :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Daan was lekker aan smizen achter een hekkie

2 likes

Kijkt er ook iemand het blok dit seizoen? EƩn week en iedereen is al dramatisch.

2 likes

Ohhh is dat weer begonnen? Ik weet wat ik vanavond ga bingen :star_struck: Drama en gezeik na een week klinkt top

2 likes

Ja heerlijk! Er zitten echt allemaal types in dit seizoen. Alleen dat hippie koppel lijkt mij nog redelijk normaal/leuk. Ik krijg het wel echt benauwd steeds als ik dat oudere koppel kapot zie ga op die lange trappen :sleepy:

1 like

Hahah ik zou ook sterven als ik steeds die trappen op moet en je hebt toch ook van die stortkokers voor de bouw?

2 likes

Vind het wel jammer dat het allemaal stellen zijn! Vorige keer zaten er ook vader/zoon en zussen in, toch een hele andere dynamiek. Veder zit ik er al weer helemaal in, heerlijk!

3 likes

Iedereen The Passion aan het kijken? :wink:

1 like

Heb het op de achtergrond aan staan. Dacht even ā€˜wat is Thomas Berge oud geworden’ maar dat is Bastiaan Ragas.

1 like

Ik kijk het ook op de achtergrond. Vind het toch wel een hele toffe (grote) productie! Vond het duet tussen Jezus en Judas heel mooi!

4 likes

Ik ben verliefd op Roxeanne

Ik ook! En ik vind dat Milan ook ontzettend goed kan zingen.

1 like

OMG De Rijdende Rechter komt naar SBS6! Met John Reed, maar ook weer met Viktor!!!
Genieten!

3 likes

So you think you can dance is weer bezig en ik moet zeggen dat ik het superleuk vind, zitten zulke goeie dansers tussen! Heb echt zo’n dans wedstrijd/programma gemist

11 likes

Dat beginshot van Daan die door het raam staat te smizen was echt perfect.

3 likes