Nu op tv-topic #2

Flikken Maastricht was natuurlijk al jaren een beetje op sterven na dood. Maar de nieuwe groots aangekondigde partner jeroen/Eric, die nu toch niet de nieuwe partner blijkt, maar side character Egbert Jan weeber, vond ik wel een goeie plottwist

3 likes

Ja wat spannend was deze aflevering weer! Echt genoten hoor. Vond het al zo vreemd dat Eric niet in dat filmpje vooraf zat.

2 likes

Ja en dat EJW ineens zo’n prominente rol had, ik dacht al die gaat sws ingevoegd worden maar hoe

Flikken is voor mij meer achtergrond tv, daarom was ik ineens aangenaam verrast

1 like

Ik ben voor het eerst in jaren blijven hangen bij de Rijdende rechter op tv maar ik kan het niet aan.

1 like

Ik hoop zo dat er nog een seizoen sytycd komt en het dan langer is. Er gaan elke aflevering zulke goede mensen uit.

4 likes

Sowieso echt heerlijk dat dit programma er weer is. En hopelijk volgend seizoen inderdaad weer 1 koppel per aflevering er uit.

Vind het ook leuk dat er niet alleen maar man/vrouw koppels zijn

2 likes

Ik hoop het ook!!
Ik vond de audities relatief lang (als in veel afleveringen), had liever meer studioshows gezien inderdaad. En ik baal zoo van een van de afvallers in de halve finale Daxia :pleading_face:

Wie kijkt nog meer naar de sytycd finale? :star_struck:
Op welke winnaar hopen jullie? Ik ben team D’Junelle!

1 like

Ja D’Junelle!

Ik ben team Joshua. Al vind ik de finalisten echt goed dit jaar.

1 like

Ik vond haar heel goed en sterk, maar miste een zachte kant. Daardoor werd het soms wat te veel powerhouse voor mij. Vond haar in de interviews ook wat minder sympathiek overkomen eigenlijk.

2 likes

Ja ze zijn allemaal super goed inderdaad. Joshua vind ik ook een kanshebber, hij is zo’n sterke showman. Snap wel wat je bedoelt over D’Junelle, maar ik zag haar laatst in Stars on Stage en daarin vond ik haar ook heel goed en heel veelzijdig. Ook een echte performer.

Het hiphop trio vond ik niet normaal :fire:

1 like

Nee ik vind D’Junelle juist heel goed! Ik had het over diegene in jouw spoiler haha

Damiano is ook echt goed trouwens! Dat trio is echt :heart_on_fire::heart_on_fire:

Vond Josh minder opvallen dan de andere twee. Dus heb er ook vrede mee als zij het winnen.

Ben ook benieuwd naar het volgende trio trouwens!

Ooh oeps zag niet dat dat een reactie op een ouder bericht was, haha.

3 likes

Ik vond het hiphoptrio wel beter! Vooral qua choreo.

Eens! Maar die hiphop choreo was ook wel echt heel sick, ik ben normaal meer liefhebber van modern maar deze choreo was niet mijn favoriet

1 like

Ja het kwam net net uit de verf ofzo.

Spoiler

wel terecht dat Femke door is, vond haar het meest opvallen in dat trio. En och Noah 🄹.

Edit: oke D’Junelle is wel echt heel goed!! Mag ik toch switchen hahah

Neee daar gaan onze favorieten :frowning: nu team Damiano!

Ja ik zat te huilen hahah. Ik ga ook voor Damiano!

1 like

Ik kijk nu dat ā€˜Daten op Texel’ programma op de NPO app en moet zo lachen om wanneer die mannen de vrouwen gaan bellen om te zeggen of ze op date willen of niet.

Voelt een beetje alsof ze een sollicitatiegesprek hebben gehad en horen of ze door mogen naar de volgende ronde haha.

3 likes

🫠🫠🫠🫠🫠🫠

1 like