Nu op tv-topic #2

Ik had die andere verwacht

2 likes

Knap gezien!

1 like

Ik zie nu ook pas het brood(je) bij Soy op zijn buik :joy:

5 likes

Wtfff die brood, wat een leuk detail :joy:

Robert ten brink denk ik

1 like

Jan de hoop

3 likes

Jammer dat Fred meer punten heeft

1 like

Ja dit vind ik ook stom

2 likes

Dat was zo cool geweest, hou van Jan de Hoop

5 likes

Oh ja ik moet nog de laatste twee bekijken!! Wat een heerlijk programma. Dat gezin is heel apart, geloof er niets van dat hij dat geld eerlijk verdient indd. Vind eigenlijk alleen dat Iraans-NLse gezin sympathiek, de rest vind ik allemaal niets. Heftig ook om te zien hoeveel last ze hadden van de Corona maatregelen en hoe lang dat nog doorwerkte.
Die vrouw in die Tiny house die in Hengelo nog wel een student a 400 euro in huis wilde nemen. Heb echt gierend van het lachen voor de tv gezeten.

1 like

Vond het heerlijk ‘lekker puh’ dat ze een duur huis hadden gekocht dat eigenlijk gewoon gesloopt moet worden (en dat hadden ze niet verwacht HAHA) omdat het in zo’n slechte staat was.

1 like

Met al mijn mensenkennis en door alle afleveringen te hebben gezien kan ik wel concluderen dat die Vasco een klaphark is en dat ze gok ik geen bouwkundige keuring hebben laten uitvoeren.

3 likes

Uhmm neen volgens mij 4 of 5? Want eerst laten ze in een aflevering (2 misschien?) Bertrand Beerbaum komen om met een grootscheeps verbouwplan te komen. En dat is al duurder dan verwacht en dan paar afl. daarna blijkt alles nog duurder want huis verkut.

1 like

Was die vakantie niet 10.000 per dag? En hij heeft ook een Lamborghini en koopt horloges van 40.000. Dus denk dat hij wel echt rijk is. Dat huis kopen kwam op mij over als zoveel geld hebben dat je te laconiek doet over een bouwkundige keuring. Maar kan het mis hebben hoor.

Verder heb ik ook zeker mn twijfels bij hoe hij dit geld binnenharkt. Maar dat pump&dump-verhaal ging ‘maar’ om een paar ton dacht ik en toen was hij al miljonair. Dus het is niet zo dat hij daar nu heel rijk van is geworden, al is het een vies zaakje.

3 likes

Wat die vent ook zogenaamd deed was 10 duizend aanbetalen voor een duur lelijk horloge en dan alleen de bestelling door laten gaan als hij x kilo was afgevallen. Anders was hij die aanbetaling dus kwijt. Geloof er niets van :sweat_smile:

2 likes

Als je ooit aan slapeloosheid lijdt, zou ik de The Connection kijken. Een oersaaie quiz waar BN’ers een NFT kunnen winnen.

2 likes

Vanavond de special van de Verhulstjes over het afscheid van Samson en Gert gekeken :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

2 likes

:flushed::sob:

edit: er start ook een nieuw seizoen van B&B vol liefde, op 11 juli :partying_face:

10 likes

Ik vind dat B&B dit keer wel een eigen topic verdient!!

15 likes

Iemand fatale liefde net gezien?
Jemig wat was dat heftig :broken_heart::broken_heart:

1 like