Nu op tv-topic #2

Pff Zeeman confronteert van vanavond. Dat die vent gewoon stalking doet in z’n eigen huis, bij z’n eigen vrouw en waar dat kindje bij is. Incl seksistische teksten OVER het kind, zn stiefmoeder enz. Zn eigen kind ook nog nota bene. Vreselijk. Wat een hel ook voor die vrouw. Heb je al een slechte jeugd gehad, dacht je bij hem eindelijk liefde gevonden te hebben, doet hij je zoiets aan. Alleen maar verliezers in dit verhaal :sob:

Ongelooflijk dat bij de “terugblik” van na de opnames dus blijkt dat hij nog steeds/weer alles ontkent, evenals zijn vrouw en vader de uitkomst nu ook niet meer geloven. Ik weet niet wat voor spelletje die jongen speelt maar het lijkt me niet ok allemaal iig. Er werd dan weer niet gezegd of de stalking nu dan ook gestopt was…

1 like

Net de aflevering gekeken. Echt bizar. Helemaal met die verschrikkelijke berichten, die hij schreef over zijn dochter. Zo fucked up. Daar is hij wel echt heel ver ingegaan.

En triest dat er geen contact meer is met de stiefmoeder/oma, omdat de stiefmoeder als enige de resultaten gelooft van het onderzoek van Thijs en zijn team. De politie stond eerder (zonder echt bewijs) bij de ex aan de deur. Dus mag hopen dat de politie nu met bewijzen ook aan Youri’s deur komen.

Edit: lees trouwens online dat mensen geloven dat Cherissa en Youri samenspande, om de ex van Cherissa zwart te maken. Dat klinkt best aannemelijk als je er zo over nadenkt.

Het is echt een vreselijk verhaal. Voor alle partijen, maar vooral voor het kind. Lijkt me vreselijk als je eigen vader zulke verhalen via de Google speaker verstuurde, over jou. WTH echt niet ok. Ik zou echt bloedlink worden als ik zoiets zou horen over mn eigen vader. We vonden het al raar dat zijn gezicht geblurd was en die van zn vrouw niet, maar later werd dus duidelijk waarom. Het werd al duidelijker door dat verhaal van die laptop en dat zn paypall inloggegevens en mobiel ineens “weg” waren of “het niet meer deden”. Bah bah
En dat hij tijdens de confrontatie eerst nog doodleuk de schijn ophoudt en zegt “jaa ik ben geen pedofiel ofzo hoor!”. Nou wtf stuur je dan voor berichten naar dat ding? Lamlul

Hoop dat de politie hier iets mee kan idd. Maar zo lang niemand van de fam hem aan wil klagen, of iig zn eigen vrouw niet, zal er wel niks gebeuren ben ik bang…

2 likes

Haha ik zag het. Gaan we onszelf weer pijnigen?

4 likes

Oh shit ik ben bij mijn ouders, ik weet niet of ik hun dit aan kan doen

In dit geval zou ik het zelfkastijding noemen.

Ik heb er zin in!

3 likes

Haha we beginnen met een the best of. Lord. En wat een lelijke letters steeds

1 like

Hoe vaak gaat Ruud zich verspreken?

• Nooit :muscle:t2:
  • Minder dan met Pasen
  • Net zo vaak
  • Vaker dan met Pasen

0 stemmers

Ik kan dit nu al niet aan

1 like

Hij slist erger ofzo of was ik de vorige keer gewoon helemaal onder de indruk van Soy

1 like

Judas is die dramatisch vriend

1 like

afbeelding

Wanneer gaan ze zingen of is dat alleen tijdens Pasen :joy:

Zulke intense close-ups haha

2 likes

Ik vind het meer een hemelvaart

O Ruud hoeft niet live vandaag. Dat verklaart dat hij zich nu niet verspreekt

HAHA die flashbacks!!! Hahaha echt leluk

2 likes

waarom zingen ze goud dat is toch van susan en freek?

4 likes

Is deze man in de rode ruitjas nou Ron van idols 1?

2 likes

Hahah lijkt niet eens

afbeelding