Nu op tv-topic #2

Ach Klaas wat kan je goed piano spelen, maar zingen is niet jouw talent.

Trouwens als je Die lul opschrijft ipv Mattijn Koning, reken ik het goed. Helaas schreef niemand dat.

Kijken hier mensen ‘Waar doen ze het van’? Ik geniet weer van het nieuwe seizoen. Die vrouw met het badwater van 3 kinderen voor de wasmachine is m’n irritainment. Er wordt ook niet echt benoemd waarom zij niet werkt.

6 likes

Mooie spoorloos aflevering zeg!

1 like

Ik vind die miljonairs ook wel echt bizar, even het dubbele voor je verbouwing neerleggen en dan met droge ogen zeggen ‘we moeten even kijken hoe we dat gaan bekostigen zonder vastgoed en crypto te verkopen’.

3 likes

Ja wtf?! Dan kan je straks je huis met verlies verkopen, omdat je crypto opeens verdwenen is

1 like

Ugh die miljonairs, verschrikkelijk. Vind hem vooral irritant omdat hun deelname ter promotie van zijn producten lijkt. En hij heeft maandelijks inkomen uit crypto? Hoe dan? Dat doe je toch door te verkopen?

2 likes

Mensen oplichten
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ad.nl/show/kritiek-op-eo-om-deelname-omstreden-multimiljonair-aan-waar-doen-ze-het-van~ab0bfe5a/&ved=2ahUKEwjf0cPjxfz2AhVHhf0HHTknAOUQvOMEKAB6BAgjEAE&usg=AOvVaw1L0rhmfSPQ2OTKOwiKROjp

4 likes

Haha het is een bijzonder mens idd maar ik vind het wel interessant om te zien hoe zij leeft. Maar ben inderdaad benieuwd hoe het precies zit, er werd in het begin gezegd dat ze haar bijstandsuitkering dreigde kwijt te raken (?) Nou ja daar horen we nog wel een keer wat over lijkt me. Ik denk wel dat je, als je leeft zoals zij, niet heel veel tijd meer overhoudt om buiten de deur te werken.

PS dat badje dat zij gebruikt, is dat nou het forumbadje?

Yesss

En ben ook wel benieuwd waarom ze in de bijstand zit. De alimentatie die ze krijgt is trouwens ook bizar laag

3 likes

Haha ja alleen hoop ik toch dat de rest hun gore badwater vervolgens niet gebruikt voor hun was. En dat ze boven dat compostvat ging hangen en vertellen dat het echt niet stonk. GOORRR

Dat gezin met de salon lijken me hele lieve mensen, hoop dat ze snel van hun schulden af komen.

2 likes

Deze jonge meid bij per seconde wijzer doet een dappere poging maar ze kijkt steeds zĂł moeilijk (en tot nu vind ik de vragen als extreme Alpha nog niet eens supermoeilijk)

Ik weet soms niet meer waarom ik first dates kijk, de slaagkans is volgens mij echt 0.03% na een tweede date haha.

4 likes

Echt he. Ik vind het toch ook altijd een beetje een teleurstelling als er dan staat ‘de 2e date is er nooit van gekomen’ en als er staat dat ze nog contact hebben en binnenkort willen afspreken denk ik ook altijd meteen dat gaat toch niet gebeuren

5 likes

Precies, hierdoor heeft dit programma altijd een anticlimax

1 like

Heee leuk, puberruil. Dat keek ik vroeger altijd. Alleen met Jan Kooijman nu??

2 likes

Boeren zijn gewoon snel tevreden, makkelijke mensen, lekker praktisch :joy:

Ja dat zijn wel de sympathiekste idd! Alleen zitten die ook al in de crypto’s blijkt nu :thinking:

Bij Mevrouw Tinyhouse snap ik niet wat het probleem is met werken en de kinderen. Gaan die niet naar school? Dan kan ze toch gewoon 3u werken onder schooltijd. Of zou ze thuisonderwijs doen? Naja ze blijft een beetje vaag die vrouw.

En wat die miljonairs betreft: ik vind het retesaai al die horloges en Lamborghini’s. Lijkt me serieus geen hol aan om zo rijk te zijn.

2 likes

Lijkt het je niet leuk om met je dure auto door de binnenstad te rijden en de normale burger jaloers te maken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat van die tinyhouse snapte ik ook niet en ze wilde haar kinderen mee laten helpen? Nu geeft PostNL daar niet veel om, maar ik zou er als werkgever niet blij mee zijn

1 like

Het lijkt me leuker om toe te kijken hoe zo’n auto beschadigd wordt door een drempel :stuck_out_tongue: Of bij het inparkeren, nog beter.

4 likes

Ik kijk Jojanneke en de jeugdzorgtapes en die moeder en dochter van vijftien die aan het ruziën zijn op tv over het misbruik van die dochter? Waarom wordt dit uitgezonden?

1 like