Nu op tv-topic #2

Drama volgende week.

Die Milou bij met het mes op tafel. Die kan toch ECHT NIET ZINGEN my god. Ik verbaas me daar al mijn hele leven over, hoe komen ze aan zo’n mens en waarom vervangen ze haar niet met iemand die wel talent heeft voor zang?

5 likes

Mijn moeder en ik geven altijd milou de schuld dat we die muziekvragen niet kunnen raden, omdat we gewoon echt niet naar haar kunnen luisteren.

2 likes

Dat kattengejank heeft z’n charme. Ze willen een soort bruine kroegsfeer hebben, daar zingen de stamgasten ook niet loepzuiver.

1 like

Kápothard lachen om de opmerking over Jack z’n kleurtje bij Dit was het nieuws :rofl::rofl:

4 likes

Überhaupt weer keihard gelachen, ook over de steekpass van Promes.

Ik heb Dit was het nieuws een tijdje niet zo leuk gevonden, maar vind dit seizoen weer zo sterk.

3 likes

Alle slimme/snel en goed opzoekende mensen bij 2 voor 12 zijn op

3 likes

Ik zit ook te kijken, loop wel een kwartier achter, maar het is een stuk dramatischer/spacender dan ik had verwacht haha

1 like

Tot nu toe interessant!

Frank Lammers speelt wel altijd zichzelf :sweat_smile:

2 likes

Haha ben nu bij Britney Spears in de club :joy:

2 likes

Ik moest er ook even inkomen, maar vind het nu toch ook wel leuk. Fedja van HuĂȘt als Mat Herben haha. Ze hebben ook wel een flink blik acteurs open getrokken die in deze aflevering blijkbaar allemaal geĂŻntroduceerd moeten worden (is er ĂŒberhaupt iemand die nĂ­et meespeelt?). En oh ja 42 zetels voor de PvdA :broken_heart: dat waren nog eens tijden.

7 likes

Lekker tongen met een ander en ondertussen naar Pim kijken :eyes: :joy:

Waar doen ze het van is weer begonnen! Was weer een mooie aflevering!

1 like

Nieuw programma met sketches is nu op tv, het heet Seef Spees. Op zich zitten er best grappige dingen in, maar net als Sluipschutters soms echt finaal niet :joy:

Ohhh ik cringe toch altijd zo erg als Lubach op tv is :nauseated_face:

HAHAHAHA met het mes op tafel, die kakkerd met dubbele achternaam slacht die anderen af. Heerlak

5 likes

Dat muziek gedoe
 Zo cringe inderdaad

2 likes

@Evenveel die vent ook zo verslagen ‘heeft geen zin’ HAHAHA dit heb ik echt nog nooit gezien?!?! Zo’n extreem verschil

2 likes

Bregman bij Lubach kan het nog erger

1 like

Docente Frans bij met het mes schrijft Pensylvanie ipv Pennsylvania. I cannot. Van mij hadden ze ‘t gewoon fout mogen rekenen. En die vent irriteert me.

2 likes