Voor wie geïnteresseerd is, vanavond komt de Veroordeling. De film gaat over de Deventer Moordzaak.
Ik vond het leuk en slecht tegelijk. Kijkt lekker weg
Echt heerlijk altijd Boerderij van Dorst en vanavond extra plat
Haar eigen lijn bij Wehkamp? Heb de uitzending niet gezien maar meestal draagt ze jurken van haar eigen lijn.
Heerlijk programma idd! Wou dat we vooruit konden kijken naar de nieuwe afleveringen!
Ik kijk hem nu. Maar zij weten dit aan het begin waarschijnlijk ook niet? Dan blijkt dit uit het onderzoek… Vind je dan dat ze het niet moeten uitzenden? Ook omdat Berry onschuldig was.
Ik denk eerder dat die aflevering waarbij het die vrouw zelf was zoveel publiciteit en aandacht heeft gekregen dat ook dat een formule is geworden tot zover mijn vertrouwen in de mensheid
Heeft iemand het Perfecte Plaatje gekeken? Ik miste Renee Soutendijk opeens? Er is vorige week toch niemand naar huis gestuurd?
Ze was ziek geworden maar had een vrijstelling door haar winst vorige week, vertelden ze aan het begin
Klopt, ze was ziek!
Haha was me helemaal niet opgevallen, zo’n nietszeggend persoon vind ik dat
Echt leuk dat Tim meedoet
Ah bedankt. Zat met een half oog te kijken.
Ik zit nu de eerste aflevering te kijken en had hoop dat met komst van Miljuschka er wel wat zou vernanderen, maar vind dat echt tegenvallen. Wat je zegt, toch veel de focus op kilo’s, zelfs nadat de kandidaat zelf aangeeft dit niet het belangrijkste te vinden.
En vind het ook ronduit kut en niet bij een gezonde leefstijl horen dat ze op een vriendinnen weekend een chippie of wijntje mag nemen. Vind het ook niet gek dat zo een kandidaat te motivatie verliest, dit is toch niet vol te houden.
Ik vond het ook een afknapper dat Miljuschka een samenwerking had met Weight watchers. Beetje links lullen rechts zakken vullen.
Vind het nog steeds verbazingwekkend dat zo’n programma als obese nog kan bestaan.
Oh dit had ik ook echt. Voelde echt als bedrog
Kijkt er iemand Louis Theroux nu? Vind deze familie echt zo eng. Ik ben zelf christen maar jongens wat staat dit (gelukkig) ver van me af.
Zijn dit herhalingen of nieuwe?
Ik denk herhaling, how to survive America’s nog wat family
Wel het laatste deel volgens mij, ik heb deze nog niet gezien
Ja ik ben ook aan het kijken, zeer fascinerend wel! Ook die vijandigheid maakt het niet echt beter…
Kijkt iemand de 1% quiz wel eens? Gisteren die vraag met die schorpioen, kreeft, stier en olifant en dan de vraag welke er niet bijhoort. Vond het geen eerlijke vraag, want er zijn meer antwoorden mogelijk. Olifant is geen sterrenbeeld, kreeft is de enige die in water leeft en een schorpioen is de enige die giftig is. Vielen ook meer dan 30 mensen af bij die vraag