En wat was het antwoord?
Olifant, want dat is geen sterrenbeeld. Maarja je had hem dus ook anders kunnen beredeneren
Ik hou echt van Boerderij van Dorst
Ik vind het een beetje sneu hoe katja doet of wil overkomen. En ze leek idd bezopen
Blijkbaar bestaan er ook stikstof probleem ontkenners. @op1
Ik kijk ‘kinderen kopen een huis’ en wat een stom programma
Volgens mij werd hier ook B&b vol Liefde besproken. Die vreselijke Jacob krijgt zn eigen show, op videoland. Start begin juli volgens mij.
B&B begint 11 juli en en die van Jacob 15 juli. Kan niet wachten eerlijk gezegd hahaha
Same het programma heet ook ‘De ware Jacob’ hahaha
Welke was Jacob ook al weer? Die ene in Portugal die de ruzie had met al die vrouwen?
Haha ja!
Omg ik vond hem zoooo onsympathiek. Ik vrees dat dit zelfs mij te ver gaat om te kijken haha
Ik snap ook niet dat iemand zich heeft opgegeven maar dat snapte ik al niet bij B&B. Maar nu je dat toch hebt gezien wil je toch helemaal niet meer. Ik vraag me af waar ze die vrouwen vandaan hebben geplukt. Al moet ik wel zeggen dat die vrouwen soms ook echt niet leuk waren tegen hem maar goed, hij is echt next level
Kijktip: Tussen de Amerika’s, nu op NPO 2. Echt interessant
Heerlijke aflevering van Boerderij van Dorst vandaag
Ik kon het echt niet kijken door die vreselijke Maxime
Meer mensen net dat eerste deel over die turnsters in de jaren 90 gezien? Echt mishandeling gewoon
Ja vreselijk. Ik ken iemand die hier toen erg dichtbij stond en vind het echt shocking.
Net alle drie de afleveringen gezien op npoplus echt een aanrader!