Same het programma heet ook ‘De ware Jacob’ hahaha
Welke was Jacob ook al weer? Die ene in Portugal die de ruzie had met al die vrouwen?
Haha ja!
Omg ik vond hem zoooo onsympathiek. Ik vrees dat dit zelfs mij te ver gaat om te kijken haha
Ik snap ook niet dat iemand zich heeft opgegeven maar dat snapte ik al niet bij B&B. Maar nu je dat toch hebt gezien wil je toch helemaal niet meer. Ik vraag me af waar ze die vrouwen vandaan hebben geplukt. Al moet ik wel zeggen dat die vrouwen soms ook echt niet leuk waren tegen hem maar goed, hij is echt next level
Kijktip: Tussen de Amerika’s, nu op NPO 2. Echt interessant
Heerlijke aflevering van Boerderij van Dorst vandaag
Ik kon het echt niet kijken door die vreselijke Maxime
Meer mensen net dat eerste deel over die turnsters in de jaren 90 gezien? Echt mishandeling gewoon
Ja vreselijk. Ik ken iemand die hier toen erg dichtbij stond en vind het echt shocking.
Net alle drie de afleveringen gezien op npoplus echt een aanrader!
Ik ook vanmiddag. Was er echt een paar uur van ontdaan. Het maakt me verdrietig dat het zo lang duurde voordat mensen die vrouwen serieus namen. Zaten ze daar, tien jaar geleden al aan tafel bij P&W. Al die mannen alleen maar een beetje knikken. Ja, ja, ja erg ja.
Wou dit net komen vertellen, voor de liefhebbers
ik zit al klaar
Gaat het nog
Cairo is heel cool. Ben er zelf 10 jaar geleden geweest. De bazar is ook prachtig. Die massages kun je overslaan hoor.
Vind dit goed!
Heb de eerste 2 afleveringen gezien. Heftig om zo te zien. Ook die jongen met baantjes. Hij is letterlijk de hele dag aan het werk en heeft als hij thuis is bijna geen rust door al die mensen aan de deur. En dat voor echt niks eigenlijk. Van al deze mensen heeft Lucy het dan nog het best. Met haar vast contract, redelijk uurloon en betere arbeidsvoorwaarden. Echt schrijnend hoe het er aan toe gaat
Jongens vanavond weer B&B vol liefde! Half 9 rtl 4. Zegt het voort!