Nu op tv-topic #2

Sowieso vraag ik me af waar ze iedereen weer vandaan halen hahaha bij dit programma denk ik echt ‘dan valt het met mij nog wel mee’

8 likes

Holy fuck ik zit nu verder in de aflevering maar die Alex!!! Wat erg man

3 likes

Nee helaas dat kijkt niemand hier

11 likes

Ja eens! Hij is een creep.

Maaaaar, zij stelt zich ook niet echt open. “Ik had niet op iemand extra met het ontbijt gerekend, moeten we de broodjes even delen”. Opzich de zinsbouw is niet heel slecht maar de toon hoe ze het brengt. Ze kan niet echt goed tegen de verrassingen die het programma brengt.

1 like

Ik ben benieuwd naar die vrouw die in haar eentje troubadourt op Madeira

2 likes

B&B vol liefde aflevering 4

Die Desiree bij Hans op de markt hahahahah. Ik zou haar echt willen slaan. Wat een vrouw. Maar wel heerlijk om te kijken haha. Haar stem doet me trouwens aan Erica Terpstra denken.

4 likes

Ik vraag me af bij B&B vol liefde, leven Desiree en Hyrerih (of hoe je het schrijft) in verschillende klimaatzones haha :joy: :joy:

Ik irriteer me echt kapot aan Astrid, zij heeft aangegeven naar bed te willen gaan en hij heeft daarna nog met haar gepraat dus is hij een grens over gegaan? En ‘s morgens heeft hij eerder met haar gepraat dan afgesproken, dus weer een grens over. Huh.

8 likes

Ik ga echt kapot ik leef voor dit soort tv

9 likes

Hahaha hij heeft wel echt gelijk

2 likes

het gemis van lineaire televisie

4 likes

Richard is toch gewoon een Lucky Tv typetje.

5 likes

afbeelding

2 likes

Voor wie meer Alex wil:

Nou idd, met zijn kaas knabbelen. Echt een creep

4 likes

Ik vind hem echt lijken op een TV kantine typetje van Carlo Boszhard

5 likes

Nou idd, alsof zijn gezicht ook zo’n plastic masker is ofzo

Weer zo’n creep in Oostenrijk man man, na die vent bij Carolien vorig jaar.

3 likes

Hahaha die wandeling van Astrid en Alex (aflevering 2) met die muziek van the sound of silence op de achtergrond, ik zat echt hardop te lachen :laughing::laughing:

12 likes

Als ze nou misses Bucket bij die Richard plaatsen, dat zou echt één grote chaos zijn

2 likes