Nu op tv-topic #2

Hahaha Desiree wat een vrouw, ik vind het heel grappig en ben benieuwd hoe dit verder gaat (live gekeken net)

4 likes

Haha maar eigenlijk is Richard meer Onslow dan Richard :sweat_smile:

Is Astrid door iemand anders opgegeven ofzo? Echt alles in haar schreeuwt wat doe ik hier

15 likes

hahaha ik heb dit filmpje nu echt on repeat, zo grappig ‘ik wil gewoon jouw mannetje zijn, gewoon’

en dan die vogelachtige blik

1 like

Oh mijn god dat einde hahahahaha en hij doet nu gewoon precies hetzelfde! Niks geleerd?

1 like

Ik vraag me ook af waarom Astrid hem niet gegoogled heeft voor ze ‘m uitnodigde? :exploding_head: Of misschien mag dat niet van RTL.

Filmpje op youtube is 7 maanden geleden, dus volgens mij had ze toen haar mannenkeuze al gemaakt of niet?

Wooow ik herken hem nu inderdaad! In LLdL was hij ook al zo’n wanhopige engerd.

B&B afl. 1

Ik vind de kinderen van Richard zo leuk en enthousiast. Werd er zelf ook enthousiast van haha. En die stem van Richard, geweldig haha. Denk dat hij leuke content gaat geven :laughing:

Ik ben zo blij dat dit programma weer terug is en dat ik hier weer kan genieten van jullie comments! :grin:

En van het commentaar van mijn vriend. Hij zit in een andere kamer, maar krijg het wel mee en hij roept dus af en toe “dat kan je niet zeggen” of “hij is een leuke vent” :laughing:

2 likes

Die man in aflevering 4 in Frankrijk met z’n ikigai, ga toch weg :joy:

9 likes

Moet zo lachen dat Dave als een echte personal trainer steeds high fives geeft xD

4 likes

Hij doet ook zo interessant over z’n werk/levenstijl ofzo, maar tegelijk zo serieus en geheimzinnig. Ik denk dat het ook zo’n typische coach is die coaches coached met mindset dingen. Of hij zit in de crypto ofzo

2 likes

Die vrouw in Frankrijk, Natasja, doet me een beetje denken aan Debbie. Niet qua stijl maar wel qua hoe ze praat en haar persoonlijkheid (hoge eisen, enorm koeltjes, zegt dat ze normaliter veel meer grappen maakt).

Ik vind Hans uit Frankrijk de Bert van dit seizoen. Deze man is net wat intelligenter denk ik, maar qua gezicht lijkt hij vanuit sommige hoeken een beetje en is hij is net zo lomp.

Ted vind ik echt heel leuk. Geweldige gastvrouw en enorm vrolijk, zonder hyper te zijn (zoals Desiree, my God wat een type). De jongere deelnemers vind ik ook echt sympathiek.

Richard is wel hét typetje van dit seizoen, hoe hij praat en wat hij zegt. Daardoor is elke scÚne met hem wel echt goud.

4 likes

Hij is echt de boer Rob van B&B Vol Liefde. Vind het eigenlijk bijna sneu — iemand in z’n omgeving zou tegen hem moeten zeggen dat hij niet meer aan datingprogramma’s mee mag doen.

@Leuk123: oh dat zou kunnen inderdaad, geen idee hoe lang het geleden is dat ze deelnemers moesten kiezen

2 likes

Wat een leuk mens is Ted, echt gezellig.

1 like

Eindelijk het topic gevonden waar b&b vol liefde wordt besproken, love it! Zo herkenbaar deze reacties allemaal :joy:

4 likes

Zijn er veel mensen die het vooruit kijken? Miss kunnen we een B&B topic aanmaken?

Er is vorig jaar een B&b topic gemaakt maar dat mocht toen niet en moest het hier besproken worden

Ah jammer! Dan doen we het hier. Alleen lastig omdat ik dus vooruit kijk.

1 like

B&B aflevering 8

Samenvatting

Astrid wordt wel een leuker mens.

2 likes