Nu op tv-topic #2

Wel helaas met Jelle Brandt Cortius… :sob:

@kleinmaargroot @DoeMaar
Ik denk dat ik dit programma niet meer moet/wil kijken. Ik had het eerst niet goed door maar het is eigenlijk echt heel sensationeel en dat zie ik in door een post hier. De manier van overlijden wordt heel lang geheimzinnig gehouden met het uiteindelijke verhaal als climax en dat vind ik eigenlijk erg in de weg staan van het testament dat zo’n aflevering zou kunnen zijn. De aflevering met Charmayne vond ik nog het mooist tot nu toe omdat daar zo veel beeldmateriaal was van haar. Maar bij de aflevering van deze week vond ik het echt ongemakkelijk om naar al die kinderfoto’s te kijken. Toen ik het keek dacht ik: Had Emma dit zelf op televisie gewild? Wellicht kan iemand me van gedachten doen veranderen en verklaren waarom deze afleveringen zo zijn opgebouwd, maar voor nu vraag ik me echt af wat het doel is van dit programma. Op dit moment zie ik het als niet meer dan sensationele televisie en ik word er alleen maar emo van.

6 likes

Ja dit snap ik ook goed!! Het is ook eigenlijk erg dubbel want de familie werkt er wel in geuren en kleuren aan mee. Maar ik moet zeggen dat ik bijv bij Over Mijn Lijk ook soms denk dat het eigenlijk richting sensatie gaat, beetje dezelfde categorie tv vind ik. Ik keek Break Free omdat het toevallig aan stond, weet niet of ik echt afleveringen zou terugkijken omdat het zo heftig is

3 likes

En die “wie wil dat nou niet” komt meestal strak gemonteerd nadat net een familielid heeft zitten huilen dat diegene is overleden. Nou nee dat klinkt eigenlijk niet zo aantrekkelijk

2 likes

Ik zit de eerste aflevering van The Genius te kijken (nu op npo3). Wat een raar iets. Dit eerste spel is gewoon een bordspel maar dan voor de tv opgenomen ofzo, echt weird om te zien. En totaal niet relaxte tv haha, je moet helemaal nadenken en daar heeft toch niemand zin in :joy:

2 likes

Heeft de wijkagent bij het Mes op tafel nou glitter in zijn baard?

1 like

Ja ik! Lekker cringen. Straks om 8 de “rode loper” :joy:

3 likes

Joe Joe, deze ordinaire lineaire tv kijker zit klaar.

4 likes

Ja vorig jaar deed ze het ook geloof ik. Zal wel weer eens haar mond voorbij hebben gepraat ofzo :stuck_out_tongue:

3 likes

O shit die rode loper moet je streamen blijkbaar. Oké oké

Edit haha dat deuntje ook. Zoooo suf altijd

2 likes

De Bevers genomineerd?? Doe normaaal

2 likes

Ahh echt? Ik zit er in via de NPO app, heb geen abo ofzo verder

Jezus die mannen van Jachtseizoen zijn zoooooo irritant

1 like

Huh doet Angela Schijf altijd zo? Zo’n hoge stem? Misschien zenuwen haha

1 like

Ik vond z’n handbeweging niet zo sexy. Echt heel erg oat moan Piet Paulusma

1 like

Wat een lange boerencampagne, man man

Edit 4 minuten

2 likes

Misschien helpt de onderkin foto je er vanaf!

1 like

Echte Hollandse glitter en glamour dit

1 like

genieten dit hahahha

OMG DIE BROEK hahahahahhaha had ik nog ff gemist. Heerlijk

2 likes

Voor hoeveel geld zou je mee dansen met Jan?

• Gratis, helemaal leuk
  • Ja wel wat geld
  • Heeeeeeel veel geld, wat kut

0 stemmers

1 like