Ja ik heb net terug gekeken, maar vond Nielson in deze aflevering wel minder irritant! En ja die liedje was echt super mooi.
Ik hoor trouwens nu dat mijn buurjongen bezig is met de aflevering terugkijken
Ja ik heb net terug gekeken, maar vond Nielson in deze aflevering wel minder irritant! En ja die liedje was echt super mooi.
Ik hoor trouwens nu dat mijn buurjongen bezig is met de aflevering terugkijken
Haha wat mooi die laatste zin
Haha in de nieuwe afl zie je hem met koffers op Schiphol. Is hij überhaupt wel het vliegtuig ingestapt
Hahaa jonge hij rolt elke aflevering maar een beetje heen en weer met een koffer of loopt over een vliegveld met een rugzak. Zn hele aanwezigheid in dit programma slaat helemaal nergens op. Dirk, ga gewoon naar huis.
Ik kan echt niet tegen dat gejank bij beste zangers, kijken mensen hier met plezier naar?
Vooral als Claudia de Breij gaat lalalalalaën
Arjan lubach heeft ook vandaag het forum bijgelezen, gaat over vliegschaamte
Zo janken bij Break Free pfoe
Heftig verhaal inderdaad. Zo vreselijk. En wat erg ook voor die vriend… wauw, zo plotseling en onverwacht ook
Nou echt, zo heftig. Mega janken
Ja ontzettend heftig. Natuurlijk is bij iedere jonge persoon het verhaal nog niet ‘af’ maar dit raakte me wel erg omdat ze net die vader-dochter band probeerden te herstellen. En inderdaad die vriend, hoe vreselijk traumatisch om je partner zo aan te treffen
Kijkt iemand Jinek? Camille van Sywertje zit er.
Waaaaaat een tenenkrommend slecht verhaal zeg. Zo ongeloofwaardig.
Ik ben die vrouw die achter hem in beeld zit en de hele tijd zo kijkt:
Pfff hij lult zich aardig vast iig.
Eerlijk, oprecht, geen bewuste keuze, geheimhoudingsverklaring, ach was het op dezelfde dag, acht ton, echt joh, sjonge, dat heb ik me nooit eerder beseft
Voorspelbare strategie, doen alsof je gewoon heel dom bent geweest in plaats van bewust het hele land misleid hebt. En sterker nog, dat het éigenlijk de schuld van VWS is dat het beeld is ontstaan dat ze zonder winstoogmerk handelden want ja, die verdomde geheimhoudingsverklaring hè? Zien jullie niet dat ik eigenlijk het slachtoffer ben en hoe oneerlijk het is dat we nu van het bescheiden salaris van mijn vrouw moeten leven omdat er beslag is gelegd om mijn auto en bankrekening?
Achterlijk veel geld
Waar hij overigens wel hard op geilde, maar dat noemde hij dan weer niet
Ze wilde er niet uit, ze wilde er in!!!
En wat is dat voor gespreksstrategie door telkens te vragen: wil je dit weten Eva? Bah.
Edit: ugh hele tijd de leiding proberen te nemen.
Eva dit, Eva dat. Haha die kop van Eva.
Een screenshot van de eerste rij.