yesim candan
Dank je!
Ewout is er weer met de politie lof dit.
Toch maar ingeschakeld bij Kees van der Spekā¦
Wat heeft Het Perfecte Plaatje leuke deelnemers!
Ik hou van Tina.
Ja zo leuk dat het weer begonnen is! Ken de meeste niet, maar goed, alsnog leuk. (Oke ik ken er 5 net even geteld, dat is nog best veel)
Was dat de vorige keren ook dat ze een maand cursussen van te voren kregen? Was nieuw voor mij⦠maar wel logischer.
Ja volgens mij wel
Wat schattig dat eendje met een hoedje wel slecht maar hoe cute
1 2 3 poep aan mijn knie
Wat een type
Ah ik wilde dit terugkijken op Videoland maar ik zie geen nieuwe afleveringen? Voorheen stond het wel op Videoland toch
Ik zie het er wel op staan. 5 oude seizoenen en 1 aflevering van het nieuwste seizoen.
Ah gek, ik zie 6 seizoenen en dat zesde seizoen is dan dat seizoen met Patrick (dus niet de laatste)
Wat raar! Heb je wel de nieuwste app? Met rode logo? Videoland V2
Louis Theroux met een nieuwe docu (2022) over extreem rechts in de VS, ik ben echt fan van zijn manier van journalistiek. Nu op npo 3.
Oh gatverdamme, wat een enorme creep is die Beardson. Dat filmpje over Brittany. Gatverdamme, geeft me echt rillingen.
Ik schakel nu in en blijf het zo knap vinden hoe rustig Louis blijft, ook in zijn mimiek. Ik houd ook echt van zijn manier van journalistiek. Ga het nu terug kijken vanaf het begin.
Ja maar echt, omdat die realiteit ook zo ver van zijn persoonlijke mening af staat. Ik denk dat ik bijna al zijn docuās wel heb gezien maar de manier waarop hij zich aanpast aan de doelgroep die hij interviewt is bewonderenswaardig.
Ja echt heel mooi! Intussen wil ik nu al een baksteen door mijn tv scherm heen gooien. Echt wat een zieke mannen met zieke ideeƫn
Hij komt op donderdag erop, ik zat ookal te zoeken op woensdag en kon ook niks erover vinden