Nu op tv-topic #2

Waarom hoor ik niemand over de grote kleine treinen competitie? Zo’n heerlijk kneuterig programma!

1 like

Er zijn grenzen :joy:

3 likes

Hahaha heb je het wel eens gezien? Vind het echt zo schattig wat voor modelspoorbaan werelden ze allemaal creëeren. En uiteraard van Omroep Max :joy:

2 likes

Haha ik zal er de volgende keer even langszappen, houd noemaal van kneuterige tv hoor alleen die naam en de promo had me niet echt overtuigd.

1 like

Ik ging zo stuk om die jongen met de nazigroet. Own het gewoon dat je een stuk stront bent. De helft van die jongens weet helemaal niet waar ze het over hebben maar zij gewoon blij dat ze eigenlijk bij een groepje horen. Trieste incels.

6 likes

Haha jeetje ik kijk Media Inside maar Gijs steeds met dat gehoest meine gute

4 likes

Gisteren ging het bij Boulevard over de docu van Andre Hazes en net Bridget presenteert dat item. Zo awkward.

De tweede aflevering van blind getekend is op tv en ik vind het een leuk programma. Komt misschien omdat ik ook bezig ben met een betere baan te zoeken haha

3 likes

Wat een zeiksnor dat model van Tina bij het perfecte plaatje.

5 likes

Ja echt he, dacht eerst even dat hij sarcastisch was, maar blijkbaar was het serieus :thinking:

3 likes

Onprofessioneel

2 likes

Doe dan niet mee zeg maar. Irritant.

Kan natuurlijk. Maar vond t ook zielig voor Tina dat hij zo deed

1 like

Kijkt er nog iemand de Lego Masters finale?

Vind eigenlijk alle teams wel leuk haha dus dat scheelt, maakt me niet uit wie wint

4 likes

Ik denk dat het panorama met de schilder niet gaat winnen. Ook al is het origineel, ik denk niet dat de kinderen daar veel op gaan stemmen. De andere twee vind ik beide kanshebbers.

2 likes

Echt jammer dat Arne en Sander niet meer hebben ingespeeld op wat kinderen leuk vinden, vond hun denk ik wel de leukste kandidaten afgelopen weken. Piraten is voor kinderen natuurlijk lekker herkenbaar en walhalla denk ik wat minder

Vond die van Jaap en Matthijs ook echt super mooi

2 likes

Kijkt er nog iemand UFC? Had de uitslag van deze partij niet echt verwacht eigenlijk.
Geen idee waarom ik dit aan het kijken ben mr ok :joy:

De rode, met die piraten.

2 likes

Ik vond de winnaars echt het leukste vanaf het begin. Voel zo heerlijk kind tijdens dit programma, love it.

Gefeliciteerd de laatste aflevering van Doctor who was niet kut. Hoop echt dat de komende jaren weer beter gaan worden. Geen enkele aflevering van de afgelopen 5 jaar waren goed. David tennant is terug!

1 like