Haha ja wat een ei zeg, “tot over 2 uurtjes schatje”
En dan de volgende ochtend pas verhoord worden. Genieten.
Ik vind Blind Getekend zo wholesome
Thanks voor de tip! Leuk programma inderdaad, je gaat helemaal met ze meeleven!
Wat een onsympatieke LUL bij per seconde wijzer in de categorie sport. ‘Vrouwenvoetbal is niks’ ‘ik bewonder Lance Armstrong’. Gelukkig is ie eruit gevlogen in ronde 2, bye zak hooi
Wat een praaachtige modellen bij het perfecte plaatje die van Geraldine wauw en Linda’s model heeft ook prachtige haren
Aargh altijd als ik mee wil spelen met de app van Weet ik Veel dan doet hij het niet echt irritant
Haha nee en ik vind hem ook echt snel oud worden en niet op een aantrekkelijke manier.
Ja maar zonder flauw te doen, wat moet je ook van Sander leren…? Ik bedoel hij heeft een prima carrière, maar niet een betere dan een gemiddelde columnist/hoofdredacteur…?
College tour heeft toch sowieso z’n allure verloren de afgelopen jaren? Vroeger was het voor echte sterren in mijn beleving.
Maar ja, doelgroep was soppende vrouwen en die hebben vast voor de tv gezeten
Ik heb het idee dat dingen meer verplaatsen naar streamings diensten. Heb nu vaak dat ik denk Oo dat wil ik wel zien maar dan staat het op Videoland of een andere. Denk er ook aan om m’n tv abonnement op te zeggen
Ik heb dit vorig jaar gedaan en ik heb het nog geen moment gemist terwijl het 15 euro in de maand scheelt ofzo. Via de npo app kun je alsnog live op je tv npo 1 2 en 3 kijken (toch wel handig als er belangrijke gebeurtenissen op tv zijn), verder gewoon rtl enzo installeren zodat je verder alles als gemist kunt zien en klaar.
Oh had dat gevoel echt totaal niet en vond ook fijn dat ze de kandidaten ook soms nog even extra motiveerde om het aan te zien als ze schrokken van hun nieuwe baan.
Vond die mannelijke coach ook echt goed. Wel jammer dat hij die IT’er niet uit zijn patroon kon halen.
Ja wij gaan dat ook doen. Wij kijken echt nooit live televisie. En we kunnen nog steeds gebruik maken van de ziggo go app, als we alsnog live tv willen kijken. En via videoland kan je rtl ook live kijken!
Ik schakelde even naar sterren op het doek. Vorige week waren ze alledrie zo mooi en nu echt verschrikkelijk allemaal
Oh Yes die ga ik terugkijken morgen. Love it als het vreselijk is haha. insert Tjitske Reidinga meme
ahh mooie aflevering weer!
Rob Kemps: “ Ik heb een oude ziel.”
Ofwel ik ben een pretentieuze zak
Snap niet zo goed waarom Martijn nou Anouk voor de bus moet gooien bij Beau. Begrijp dat hij haar reactie (‘corrupte bende’) niet kan waarderen, maar ehhh volgens mij zijn andere mensen de oorzaak van het probleem en niet Anouk
En nu ook een sneer (?) naar Wendy.