Nu op tv-topic #2

Iemand die zometeen opzoek naar Danny en Sandy gaat kijken?

1 like

Ja, het is al een tijdje niet meer geweest maar ik vond het vaak wel leuk. De musical moet je wel een beetje liggen, zo vond ik Evita toentertijd niet zo leuk. Grease is echt m’n fave dus heel benieuwd!

1 like

Ja ik met mijn vriend, het is meer zijn liefhebberij, maar het werkt verslavend. Het is slecht en ongemakkelijk maar het houdt me vast

2 likes

Zou leuk zijn, maar dan zijn ze na 1 a 2 afleveringen er doorheen haha

Ik vond de jury zoveel toffer vroeger. Pia Douwes, meneertje posseeessssss etc

3 likes

Jim :drooling_face:

1 like

Maaaaar wat is er met Frits’ ogen?

1 like

Ik heb niet gekeken maar Jim heeft toch heel lang deze rol gespeeld samen met zijn vrouw als Sandy? Hij is dan wel ervaringsdeskundige haha

1 like

Ik hoop dat er een verrassingsaflevering komt van Doctor Who vanavond.

Leuke aflevering van Gevaarlijkste Wegen, in Costa Rica, echt weer eens een avontuurlijke route haha

2 likes

Wat heeft Claudia de Breij een mooie outfit aan bij haar conference!

14 likes

In een interview las ik dat ze het heeft laten ontwerpen door Jan Taminiau.

5 likes

Ja geweldig! Ik kijk nu met familie en iedereen was van zoo wat een mooi pak! :heart_eyes:

1 like

Die nieuwe naoorlogse dramaserie op npo1 ziet er tot nu toe wel interessant uit.

1 like

De stamhouder?

Yes! Ga het denk ik vanavond verder kijken op npo plus.

1 like

Jennies telefoon is in het water gevallen
Vader: Dit vind ik echt drie keer niks zo
Haha lekkere aflevering weer hoor

Als je een mierzoete kleurige huis wilt zien, moet je binnenstebuiten kijken. Vergeleken met dit huis is het Amerikaanse huis van Mascha zeer minimalistisch ingericht

1 like

Kijkt er ook iemand naar je huis op orde? Met :revolving_hearts: Victor Brand :revolving_hearts: heerlijk volgestouwd huizen opruimen

6 likes

Iemand the rookie:feds aan het kijken? Vind het heel traag tot nu toe

1 like