Nu op tv-topic #2

Kijkt er iemand Grenzeloos Verliefd nu? Jeetje wat een verhaal (Nederlands meisje gaat naar de VS voor een 10+ jaar oudere man die 2x in de gevangenis heeft gezeten voor wiethandel. Ze het hem via zo’n write a prisoner programma). Die moeder van haar is ook echt not amused volgens mij

2 likes

Is volgens mij een herhaling. Klinkt bekend in ieder geval.

1 like

Laat Özcan nooit een journalist interviewen, want dan gaat hij gewoon nat.

2 likes

Ik vond wel dat Annechien niet de makkelijkste is om te interviewen.

Interessante keuze ook trouwens.

Is een herhaling inderdaad @Purple Er is een apart topic voor dit programma en daar is het besproken.

Ze wou het duidelijk niet over haar privéleven hebben, maar dan werkt het doorvragen daarover ook niet.

Meedoen aan SOHD ook niet. :star_struck:

1 like

Maar je kunt ook andere vragen stellen. Bijvoorbeeld haar interesse over kunst (ze presenteert de nieuwe Rembrandt) of waarom ze presentatrice is terwijl ze niet in de spotlight wilt staan. Voor een geslaagd interview is de interviewer hoofdverantwoordelijk.

O wist ik niet! Thanks

1 like

Eus heeft het ook niet goed gegaan idd. Hij vindt zichzelf onterecht de next Ischa Meijer. Think again.

2 likes

Die outfits van Linda en Gerrie bij de finale van het perfecte plaatje vind ik echt lelijk allebei :sweat_smile:

1 like

Dat dacht ik ook al ja! Geraldine lijkt een circus acrobaatje met dat strikje en die gestreepte top.:sweat_smile:

Kijken er nog mensen naar Een Jaar Van Je Leven? Het is vreselijk maar precies het hersenloze wat ik nodig heb :joy: 40 mensen zitten 1 heel jaar in een huis en moeten opdrachten doen om in het huis te blijven, geld te verdienen etc. Er blijft er 1tje over en die wint 1 miljoen euro (of wat er nog van over is).

6 likes

Iemand die zometeen opzoek naar Danny en Sandy gaat kijken?

1 like

Ja, het is al een tijdje niet meer geweest maar ik vond het vaak wel leuk. De musical moet je wel een beetje liggen, zo vond ik Evita toentertijd niet zo leuk. Grease is echt m’n fave dus heel benieuwd!

1 like

Ja ik met mijn vriend, het is meer zijn liefhebberij, maar het werkt verslavend. Het is slecht en ongemakkelijk maar het houdt me vast

2 likes

Zou leuk zijn, maar dan zijn ze na 1 a 2 afleveringen er doorheen haha

Ik vond de jury zoveel toffer vroeger. Pia Douwes, meneertje posseeessssss etc

3 likes

Jim :drooling_face:

1 like

Maaaaar wat is er met Frits’ ogen?

1 like