Zo dat EO randje komt wel steeds meer naar boven hƩ bij de Huizenfixers
Nu ook dat project āgoede burenā, wat een verschrikking
En ook totaal niet passend bij āt koppel vgm want zij willen juist zsm een kindje
OkƩ ik zit klaar voor op zoek naar, vandaag duetten!
ik ben echt sad dat shay in de sing-off staat. Hoop dat die wel door gaat!
Ik ben aan het terugkijken maar wat is de jury positief over iedereen? kan me herinneren van andere seizoenen dat er veel kritischere feedback was
Komt omdat Willem Nijholt niet meer in de jury zit.
Hahahah echt zo
Fijn NOS was het nou nodig om een terf te interviewen?
Ik kijk dus the floor, een of andere domme quiz waarbij je een āspecialiteitā moet hebben en iemand zei politici maar hij wist er echt nul (echt niks gewoon) dus ik dacht dit is een weddenschap ofzo. Maar toen had zn tegenstander een totale blackout en nu heeft ie gewonnen ben zwaar benieuwd
Haha ja ik keek het ook net terug, soms weten ze echt zo weinig van hun eigen specialiteit. Ook diegene van talkshowhosts wist weinig. Stiekem vind ik het ook best een leuk programma
Ik denk echt dat het nep is want eigenlijk kan het natuurlijk echt niet zo
Dat het hele programma nep is? Dat was nog niet bij mij opgekomen maar misschien ben ik wat dit soort dingen betreft wat naĆÆef, haha. Denk wel dat er vooral mensen in zitten omdat ze op tv willen en niet per se omdat ze veel weten. Nouja kijkt alsnog wel lekker weg onder het eten.
Als je wint krijg je een andere specialiteit hĆ©. Toevallig was van die kerel wel politici zān specialiteit maar daarna kreeg hij dus een andere. (De specialiteit van diegene waar hij van gewonnen had)
Overigens denk ik ook wel dat er redelijk veel nep aan is hoor en al dat gelul tussendoor is ook jammer. Gewoon veel spelletjes! Love quizzen
Ja, dat wist ik inderdaad! Maar bij deze 2 was het volgens mij allebei hun eigen categorie.
Ik hou ook echt van quizzen, kijk ook bijna alle quizzen die op tv zijn
Nou misschien niet alles, maar ze vroegen ook aan zoān vrouw met een categorie over acteurs van kijk je veel films en zei ze ja ik hou wel van Netflix. Ja ik vind dat niet heel erg overtuigend zegmaar?
Ja dat vond ik ook zo vreemd. Heb echt het idee dat ze daar kwamen voor een quiz en een kwartier van te voren even snel een categorie moesten bedenken, zo komt het over. Want anders studeer je je eigen categorie toch wel even echt goed in lijkt me
Ik vind dit best een leuk programma maar word toch zo moe van die stomme postcodeloterij reclame tussendoor
Ja die skip ik gewoon